Ga naar inhoud

Wat is in jouw mening het beste game einde?


Dark-visje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Naast alles wat Baron Bonk, Hobb1t of DeValk al hebben opgenoemd, heb ik één vreemde keuze : Mass Effect 3. SPOILERS. Ik weet het, op zich is het echt een kuteinde, en ik heb Bioware ook uit de grond van mijn hart vervloekt, ook al heeft de extended Cut een aantal vragen opgelost. Maar ik kan onmogelijk ontkennen dat ik de laatste jaren zo emotioneel betrokken werd bij een einde. Woede, verdriet, de wetenschap dat mijn Shepard nooit met meer naar Miranda haar perfecte reet zou kunnen kijken, of nooit blauwe kids zou hebben met liara. De wetenschap dat zo'n fantastische trilogie ten einde was. Anderson's dood. Het kind dat eruitzag als het kind in zijn dromen en dat stierf op aarde. De onduidelijkheid over wat er exact gebeurde. Het feit dat het geen happy ever after is. Ik zat voor een paar uur compleet verbluft in mijn zetel. Helemaal emotioneel. Ik begrijp dat iedereen het kut vond, maar ik heb me de laatste tijd lang niet meer zo betrokken gevoeld bij een einde als dat einde. En dat is toch ook een prestatie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
@Dark-visje & @yetisports Niet helemaal mee eens. Het mag van mij wel hoor, en ik zie wel wat de devs met het einde van de game doen. Maar geef mij maar een goed einde. Ik vind een game toch altijd minder als deze een slecht einde heeft. Of ik zit dagen te janken bij een verdrietig einde. *kuch kuch The Walking Dead
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...