Ga naar inhoud

Wat is in jouw mening het beste game einde?


Dark-visje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Halo 3 (Legendary Ending), Red Dead Redemption en het einde van Max Payne 2 bezorgde me ook een kippenvel gevoel, maar dat komt vooral door die muziek, want die is prachtig. Gisteren ook Bioshock Infinite uitgespeeld. Die plottwist heeft me nog steeds te pakken, die was gruwelijk goed. En het einde van Darksiders (1) had een aardig badass gehalte.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 5 jaren later...
>Verder vind ik Naughty Dog altijd wel de meester van de happy-endings; Jak 3, Uncharted en Uncharted 2 hadden allemaal een heerlijk bevredigend einde. Nog steeds waar, Uncharted 4 had het meest bevredigende einde van alle games die ik heb gespeeld. Het einde van The Last of Us was trouwens ook erg sterk imo maar om andere redenen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Last Of Us, simpelweg zo’n mooi en emotioneel geladen einde, A Link To The Past, wensen dat alles weer goed komt en dan even langs alle karakters gaan, Metal Gear Solid, beide eindes maar vooral de canonieke einde met Meryl, zo mooi en een wat nieuwere titel; The Walking Dead Final Season, was ontzettend opgelucht met het einde wat ik kreeg, gezien spoilers oké zijn in dit topic: Clementine leefde nog, AJ had haar been afgehakt, godverdomme die game liet me even schrikken (hoewel ik wel betwijfelde of de keuzes wederom zoals bij alle Teltale games wel zin hadden) en Shadow Of The Colossus, wat een plottwist, ik vond het al niet juist voelen om die Colossi te doden
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...