Pieter2k2 Geplaatst: 20 juni 2021 Delen Geplaatst: 20 juni 2021 Maak de droom van Hardcore_gamer mogelijk. HIj gaat mogelijk dood maar wilt graag een laatste wens doen en dat is PU.nl's eigen LeroyDogg ontmoeten! Nou moeten we met dit natte weer er wel goed op letten dat Leroydogg niet nat word want dan gaat de ontmoeting mogelijk niet door. Steun deze relatie door de petitie te tekenen: shorturl.at/bgCS3 Doneer nu! shorturl.at/cCJKY Deel dit bericht met al je vrienden & Familie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
breukie Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 Hardcore_gamer en LeroyDogg hebben al een aardige cult status opgebouwd hier op pu.nl! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 En dat in een jaar tijd voor mij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vetsjiek Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 Dat je je als een mongool gedraagt betekend nog niet dat je een cult status hebt. Een kut status eerder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 Zegt de man die zich gedraagt alsof hij een verstandelijke beperking heeft 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 Haha goeie Labbers, ik heb je een up-vote gegeven! (L) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vetsjiek Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 Ik heb in mijn leven meer hersencellen vernield dan jij in totaal hebt gehad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 Ik gedraag me tenminste als een volwassen iemand. Daar kan jij nog wat van leren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vetsjiek Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 Ik denk dat jouw definitie van volwassen niet klopt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 De hond is er ook weer 🤦♂️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.