Ga naar inhoud

IK heb een vraag? wat vinden Julie van de game site XGN


Game-BOY

Aanbevolen berichten

Hallo ik volg power Unlimted nu al vanaf het begin. Buiten dat volg een ook nog een paar andere game sites. IK vroeg mij laatst af wat vinden de gebruikers op de power Unlimted Community nu iegelijk van de Game site XGN. IK kom al sinds het PS4 en xbox one tijdperk heel graag op XGN. Maar de laatste tijd erger ik mij groen en geel aan XGN. De kwaliteit van hun column/artikelen zijn de laatste tijd om te huilen. Heel erg veel geruchtmakende artikelen of nieuws wat later niet blijkt te kloppen. Daarbij vallen ze in mijn ogen erg vaak in herhaling. Ben ik de enige die dit zo ervaart of zijn er meer mensen die mijn mening delen over XGN.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Keek voorheen naast Pu nog op gamer.nl en insidegamer.nl maar je merkt dat dat qua inhoudt niet echt onderscheidt omdat dat allemaal onder 1 hoedje valt. Xgn.nl en bijvoorbeeld gamersnet.nl keek ik voorheen ook wel eens op maar voegt niets toe naar mijn mening. Vind Pu.nl in alle opzichten ook professioneler en correcter qua info. Op Pu.nl krijg je al het nieuws wat je nodig hebt dus hou het hierbij. Af en toe wil ik nog wel eens een review op andere sites lezen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Game-BOY, dat wat je zegt klopt daar bedoel ik ook mee dat Pu.nl veel proffesioneler is. Die geruchtmakende berichten op Xgn en Gamersnet hou ik niet zo van. Als je helft van wat je leest met een korreltje zout moet nemen is niet relaxed. Doen ze op Pu.nl veel beter. En Pu heeft ook LauraJenny en Michel das ook een plus!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...