Jaaphetaap Geplaatst: 28 juni 2021 Delen Geplaatst: 28 juni 2021 Brand los over deze machtige Tour. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 7 juli 2022 Delen Geplaatst: 7 juli 2022 Wat een etappe was het gisteren. Mooi om van dichtbij te zien, Parijs -Roubaix 2023 staat al omcirkeld op de agenda. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 Wie zitten er in de sjas patat? 1 Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 Frietjes? Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 Vandaag 1 vd bruutste etappes vd afgelopen 20 jaar in de Tour gezien. En dan moet de Alpe D'huez nog komen. ??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 14 juli 2022 Delen Geplaatst: 14 juli 2022 9 uren geleden, Reb3nga zei: Vandaag 1 vd bruutste etappes vd afgelopen 20 jaar in de Tour gezien. En dan moet de Alpe D'huez nog komen. ??? Gisteren toevallig ff de tour aangezet. Prachtig fietswerk. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 14 juli 2022 Delen Geplaatst: 14 juli 2022 (aangepast) Dan ben je op het juiste moment ingestapt met kijken ? Zelden zoiets gezien als gisteren. 14 juli 2022 aangepast door Reb3nga 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 14 juli 2022 Delen Geplaatst: 14 juli 2022 Ik vind het altijd wel leuk om te zien, maar ik vergeet het toch vaak aan te zetten. Vanmiddag gaat ie zeker ook aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 7 juli Delen Geplaatst: 7 juli *KUTBUMP* !!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.