Ga naar inhoud

Pareltjes van games die te weinig aandacht krijgen


breukie

Aanbevolen berichten

Welke game raad je aan die je momenteel aan het spelen bent of die je ooit gespeeld hebt waar je nauwelijks mensen over hoort of nauwelijks over leest die je graag zou willen aanbevelen aan anderen en hier een podium zou willen geven omdat het een pareltje is in jou ogen. Ikzelf ben momenteel bezig met Kaze and the Wild Masks en dat is echt zo’n game die ik iedereen zou willen aanbevelen die de Donkey Kong Country reeks op de Super Nintendo vet vond. Kaze and the Wild Masks is in 16 bit stijl en heeft heel veel gejat van de Donkey Kong Country serie ook dingen één op één en toch heeft de game een eigen smoel en qua controls nog wat meer geperfectioneerd. Je leest in reviews dat het te moeilijk is maar zet hem op casual mode dan ga je nog wel vaak dood maar het is niet frustrerend in mijn ogen. Ik zou zeggen brand los welke pareltjes waar niemand over praat jullie aanbevelen en waarom je die aanbeveelt?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...