Ga naar inhoud

Review het oeuvre van Peter R de Vries


k1ng

Aanbevolen berichten

Veel mensen in het Peter R de Vries topic vinden een reactie als "gecondoleerd" of "wat afschuwelijk voor zijn naasten" blijkbaar een zoutloze reactie op een moordaanslag. In een soort typisch Nederlandse reflex zijn ze daarom maar uitgebreid de plus en minpunten van het slachtoffer gaan bespreken. Vandaar dit topic, hier kunnen jullie lekker het hele oeuvre van Peter R de Vries beschouwen. Vonden jullie het een leuke tafelgast in talkshows? Waren zijn programma's op SBS 6 vaste prik? Vond je het een goede voetbalmakelaar? Laat het hier allemaal weten en geef desnoods een cijfer! Ik zal aftrappen: zelf vond ik de aflevering die Peter R de Vries heeft gemaakt met Charlie da Silva over Mabel Wisse Smit legendarisch: https://www.youtube.com/watch?v=HxFKcME5aKw. 10/10 Mocht je denken: goh ik ken nog iemand anders die vermoord is, waarbij het ook écht belangrijk is dat de wereld precies weet hoe ik over deze persoon denk. Ook dan kun je je review plaatsen in dit topic! Bijvoorbeeld: John F Kennedy, jammer voor al zijn maîtresses, maar een man die zo dicht tegen de georganiseerde misdaad aan zit moet je eigenlijk niet als president willen. Derk Wiersum, toch leuk voor een advocaat die verder in de anonimiteit heeft geleefd dat hij postuum nog beroemd is geworden. 2Pac, als je naar andere rappers kijkt (bijvoorbeeld Nas die nooit over zijn debuutalbum heen is gekomen) is het ergens wel mooi dat hij op zijn hoogtepunt is gestopt. Succes allemaal! Laat maar weten wat je van alle slachtoffers vind!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pim Fortuyn, vermoord door een gevaarlijke linksradicale milieuactivist ( het is niet waard om zijn naam hier te typen ). Een hele slechte film met een nog slechtere einde ! Spoiler: de dader kwam na talloze keren procederen een aantal jaren geleden weer op vrije voeten. 3/10. En wat heeft de politiek geleerd van deze moord ? Eigenlijk niets !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...