Ga naar inhoud

Peter R De Vries R.I.P


breukie

Aanbevolen berichten

Helaas is Peter R De Vries vandaag overleden door toedoen van criminelen die alleen aan zichzelf denken en geen normen en waarden hebben. Mijn mening is dat ze de straffen in Nederland zo gigantisch moeten verhogen voor geweldsdelicten, diefstal verkrachting enz dat ze wat vaker na gaan denken voordat ze mensen beroven/verkrachten/vermoorden. Ook mag de politie van mij meer mogen dus bijvoorbeeld relschoppers en dieven ter plekke neerknuppelen en dan flink lang de bak in. Laat weten in de comments wat de ideale straf is voor die kansloze knakkers of laat iets liefs achter in de comments voor de held Peter die op is gekomen voor de slachtoffers van criminelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Spaans/Italiaanse autoriteit die je aangeeft Schanolleke mogen ze van mij ook wat meer toepassen in Nederland. Mensen weten dat ze hier veel kunnen maken tegen de politie en heb het idee dat de politie dan ook erg uitgedaagd wordt. Zoals dit soort gasten: https://youtu.be/5Gv5OaRTc_Y
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...