Tyupie Geplaatst: 5 augustus 2021 Delen Geplaatst: 5 augustus 2021 We moeten lering trekking uit de coronacrisis om de klimaatcrisis effectief te lijf te gaan en de duurzaamheidstransitie te versnellen. Om het populair te zeggen: de ander-halve-meter-samenleving gedijt het beste op een ander-halve-graad-economie. Wat vind jij hiervan? Eens of oneens en waarom? Of maak je je juist helemaal geen zorgen om het klimaat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 5 augustus 2021 Delen Geplaatst: 5 augustus 2021 Na de Corona app is er al een CO2 app in de maak. We gaan langzaam naar een gecontroleerde samenleving met een Social Credit Score systeem 😴🐑 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 5 augustus 2021 Delen Geplaatst: 5 augustus 2021 Ik weet niet waarom je “slaap lekker” zegt met schaap-emoji, maar hoe wordt mijn CO2 uitstoot gecheckt en heb je een link waarin ik dit terug kan vinden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 5 augustus 2021 Delen Geplaatst: 5 augustus 2021 EarlyGamer is een iets minder intelligent aftreksel van Willem Engel wiens kaakspieren en hersenen naar de tering zijn door te veel XTC. Ik zou me niet druk maken over de onzin die hij uitkraamt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 5 augustus 2021 Delen Geplaatst: 5 augustus 2021 Soms heb ik het idee dat een bepaald deel van de bevolking achteruit evolueert. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 5 augustus 2021 Delen Geplaatst: 5 augustus 2021 The Rock mist die mannetje met baarden en tulbanden die ons angst aanjagen. Dat corona en klimaatgezever is echt niet echt ofzo. Lekker allemaal weer in angst door terroristjes, goeie ouwe tijden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stealth_sniper2 Geplaatst: 5 augustus 2021 Delen Geplaatst: 5 augustus 2021 De natuur, is niet te sturen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 5 augustus 2021 Delen Geplaatst: 5 augustus 2021 Maar Early ben je al gevaccineerd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 5 augustus 2021 Delen Geplaatst: 5 augustus 2021 Wel op te fucken zoals “we” nu doen💁🏻♂️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 5 augustus 2021 Delen Geplaatst: 5 augustus 2021 @Early (of een ieder met info hierover): “Waarom denk je dat ze je verplichten om bepaalde apps te gebruiken? Data is waardevoller dan goud!” Welke betaalde app wordt ‘verplicht’ en hoe? En wat heeft die waardevolle data met CO2 footprint te maken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 5 augustus 2021 Delen Geplaatst: 5 augustus 2021 Back to 2001!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stealth_sniper2 Geplaatst: 5 augustus 2021 Delen Geplaatst: 5 augustus 2021 Ja, dat dan weer wel :’( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 5 augustus 2021 Delen Geplaatst: 5 augustus 2021 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
game-freaker Geplaatst: 5 augustus 2021 Delen Geplaatst: 5 augustus 2021 >https://youtu.be/piPJIaLKn-8 Heb het bekeken, erg interessant. Maar het artikel zelf stelt het als een stelling, dus wie weet. Zal mij weinig verbazen als het allemaal die kant op gaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NotLeroyDogg Geplaatst: 7 augustus 2021 Delen Geplaatst: 7 augustus 2021 🙊 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.