Ga naar inhoud

Bucket list games


charlie5

Aanbevolen berichten

The Rock heeft nog heel wat in te halen ondanks al dik 30 jaar fanatiek gamer. Hier een opsomming, leuk topic btw Archie! - Bioshock (maar eens opnieuw aan beginnen) serie - Zelda: Twilight Princess - Mass Effect serie - Portal En The Great One dacht nog wel de nodige games, maar jullie lievelingssteen zal zich melden zodra er nog meer in het geheugen naar boven komen. En nu gaat The Rock zich verder schamen voor dit lijstje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Final Fantasy VII Remake Intergrade. Heb de Remake versie gratis gedownload via Ps plus maar wil wachten op deze versie. Heb er nu nog geen tijd voor maar deze ben ik heel benieuwd naar. Wordt tevens mijn eerste Final Fantasy game die ik ga spelen. Heb wel ooit de demo van Final Fantasy 15 gespeeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste 2 GTA's (En GTA London) kun je ook best kort spelen. Beetje rondcruisen en willekeurige missies oppakken, Missies zijn ook redelijk kort, heel erg arcade. Dus je zou 10 minuutjes kunnen spelen en al sterk het gevoel hebben dat je de game "Al gespeeld / al gezien" hebt. De rest van de games is in principe een herhaling van in andere maps en missies, voertuigen en wapens, maar de gameplay is vanaf de eerste seconde solid.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bioshock 2 is ook iets dat nog op het lijstje staat, paar keer geprobeerd, maar dat je al geen gun hebt is extra kut. Hetgeen van bioshock is dat de games best vermoeiend zijn. Er is veel te doen en te vinden, de mechanics zijn divers, van schieten tot magie en platinun halen vergt best veel van je. Dat maakt het voor mij dat ik er al geen zin meer in heb om er aan te beginnen, want wil echt niet het hele spel overnieuw doen omdat ik 1 lullige audiotape heb gemist en heb ook geen zin om met een videoguide er naast te spelen. Deel 1 en 3 vond ik wel super cool. Als je niet om 100% geef, speel dan gewoon lekker op easy of normal knal er doorheen en dan heb je met een aantal uur het einde bereikt zonder teveel moeite en ben je een coole game ervaring rijker.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...