Ga naar inhoud

complimenten voor de PU crew


itizxrandy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Volgens mij kunnen veel mensen gewoon niet tegen verandering. En val me niet gelijk aan want als je goede argumenten hebt met waarom je het niks vind, dan snap ik het en is het ieder zijn eigen mening (ook met smaak zo) Maar de mensen die alles afzeiken zonder reden, daar moet gewoon niet naar geluisterd worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met alle respect jongens. Jullie zijn slijmballen en snappen het punt niet. Het gaat niet over de individuele mods. Ik ga er blind van uit dat het gros van de klagerts zich niet heeft gekandideerd, ik in ieder geval niet. Anderen van jaloezie betichten is sowieso een basisschool argument waarvan de incorrectheid zó overduidelijk is dat zelfs Randy hier het intuïtief aan zou moeten voelen. Het gaat niet over de individuen, die krijgen rustig de tijd om zich te bewijzen. Het gaat om het gebrek aan visie wat de crew + mods op het moment uitstralen. Ik zou graag een duidelijk plan voor dit forum zien (en nee jongens, dit gaat niet ten koste van flexibiliteit, op het moment dat een plan niet blijkt te werken kun je er wat mij betreft zonder gezichtsverlies vanaf zien) wat betreft het modbeleid.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou toch eens op met overal te zeggen dat mensen jaloers zijn! Who gives a shit of je het geworden bent of niet? Ik ben het niet geworden, prima, ik slaap er niet minder. Ik snap overigens wel dat je met "jaloezie" komt aanzetten. Je spelling verteld me dat je een minderjarig persoon bent, en dus kun je niet verder kijken dan dat. Wel is en blijft het een sneu argument, want de "oude gebruikers" zijn het allemaal eens dat de opzet van het "forum" bullshit is. Dat jij een FP mannetje bent en COD gaaf vind, en elk jaar Fifa koopt, dat moet je dus zelf weten. Ga ons niet vertellen waarom we zo reageren, terwijl je mijn god niet weet wat de gedachtes erachter zijn. Meng je er dus maar niet in, ga maar lekker verder met je vuist er diep in te steken, zonder ons te benoemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De site is vooruit gegaan, dat is natuurlijk te merken. Ik merk nu ook dat er veel meer mensen actief zijn op de site, en ik kom ook allemaal nieuwe namen tegen. Altijd leuk, want dat maakt de community drukker. Overigens heb ik liever een een forum. Tuurlijk, een community is leuk, maar een forum is handiger. Editen, dat mis ik echt. Ook vind ik het reageer systeem niet echt goed werken. Ik zie liever gewoon het oude 'quote' systeem. Makkelijk, weetje wie het gezegd heeft, minder bugs. Dan heb je nog al dat gelul over de moderators. Tuurlijk, ze moesten meer ervaring hebben met de PU, en hoe hun kennismakende zinnen waren, daar ben ik niet echt tevreden over. Heel kort, en simpel. Dan moet ik daar er wel bij zeggen, dat ze zichzelf nog niet bewezen hebben. Misschien komt dat nog, misschien niet. We zullen zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe site is zeker een verbetering, er zijn inderdaad veel meer nieuwe mensen dan eerst, veel noobs :) (Wat overigens een afkorting is voor newbie, een nieuw persoon. En dus niet iemand is die perse slecht is in in iets!) Het forum is verleden tijd, ik vind dit een veel makkelijker middel om te communiceren, maar dat gaat wel ten koste van het editten.. We zullen zien hoe het zich uitpakt! :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aardig raar gedaan? Ik behoor niet tot de oude garde , maar het oude forum wegdoen en paar totaal nieuwe moderators aanstellen werkt als olie op het vuur. Er zijn hier mensen die erg actief op het forum waren en die probeerden in leven te houden. Dan wordt het forum in de prullenbak gegooit en snapt niemand de verontwaardiging?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het oude forum nu springlevend was dan was het ook vast niet weg gedaan. Sta eens open voor wat vernieuwing. De site ziet er top uit en ik denk dat het ook best kan werken met dit community board, het is gewoon een beetje wennen, en dat jopengeklets van PU laat zn community in de steek.. kijk eens goed naar wat voor site je aan het kijken bent! En zoals ik ook al merkte zijn er júist meer mensen actief geworden..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...