DunneDraak Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Ik heb mtb jwz Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maurice9 Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Ontsnapping aan de realiteit, en graphics en setting halen me vaak over #graphichoer Maar mijn voornaamste is altijd t "timetravel" principe, ik als history enthusiast geniet ervan om Rome 2, Red Orchestra of AC te spelen, puur alleen al vanwege de setting Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Ik vind games een leukere manier om een verhaal te beleven dan bijv. een film waarin je toch vooral 'passief' deelneemt. Maar het moet er wel uitzien als iets wat echt leuk is om te spelen, dus daarom kijk ik altijd eerst een walkthrough. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sierrazulu Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 OM ZE TE SPELEN Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hacker-2 Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Vieze vuile smerige stinkende gierige piraat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hacker-2 Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Goed dat Microsoft wel je Xbox360 heeft geband Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eight Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Ik doe het al sinds dat ik een klein kind ben. Nu doe ik het minder als eerst, veel minder. Maar dat komt vooral omdat ik even geen geld heb voor nieuwe games. Achja Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RemedyRaccoon Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Ik wordt overtuigt door Reviews. Graphics boeien me niks en een interview eigelijk ook niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Broodje8bit Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 https://www.youtube.com/watch?v=rd_oad_FLKk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Nee he Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Waarom niet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Broodje8bit Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 toch wel he lekker je frustraties uiten zonder dat je er iemand pijn mee doet :P Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Toen ik het kanaal zag klikte ik gelijk weg... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Broodje8bit Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 kan ik me voorstellen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Gadver, weer zo'n youtube-aandachtshoer die geen drie zinnen kan uitkramen zonder een jumpcut in te lassen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Broodje8bit Geplaatst: 22 april 2014 Delen Geplaatst: 22 april 2014 ja ik ben gewoon lui Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sierrazulu Geplaatst: 22 april 2014 Delen Geplaatst: 22 april 2014 Wat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kibakip Geplaatst: 22 april 2014 Delen Geplaatst: 22 april 2014 Dat doe ik niet ik bewaar mn geld voor animecon Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.