Ga naar inhoud

CdAB 138 [CXXXVIII] QR code is hier overbodig. Inhoudelijke opmerkingen zijn niet nodig.


Tyupie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nino was al woke voor het een trend werd. Hij vond zichzelf vooral heel erg het mannetje. Kan me een video item herinnerde samen met Jan (Ultrabaas) waarin hij Jan min of meer te kakken probeerde te zetten. Soort van deze reactie: https://i.gifer.com/JHSV.gif Dat soort zaken. Nino is een van die mensen die zichzelf zou pijpen als het kon.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een licht gebronst huidje van de zonnebank, helemaal overgoten in de olie, zodat alle spieren extra goed weergeven worden. Een meest mannelijke snor die tot mijn tepels reikt en zich daar verstrengeld met mijn borsthaar. Een kuif van goudblond haar dat keihard alle winden doorstaat, maar zo zacht voelt als je er doorheen streelt. Een stevige bil waar je een salontafel van af kan laten stuiteren. Een penis, bijna net zo groot als arend zijn neus en zo breed als de schouders van gans. Haar, overal lichaamshaar, zelfs haar op haar en daar nog haar bovenop, zelfs onder mijn voetzool, zo lekker zacht en je hoort me nooit sluipen tot ik in je nek hijg. 25 oorbellen en piercings, in elk oor. Wimpers die reiken tot de hemel en borstelachtige wenkbrauwen als kruipende rupsen. Dijbenen die een kokosnoot kunnen kraken. Nagels zo sierlijk en lang als riet langs het water. Een buitenboord beugel die schittert als een diamantenmijn. 2 ellebogen die ongelofelijk symmetrisch zijn en 2 handpalmen met extreem lange levenslijnen. Man wat ben ik hitsig als ik over mezelf praat. Waar is je foto HG?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...