Ga naar inhoud

CdAB 139 [CXXXIX] Sinterklaas kapoene, ik mot nieuwe schoene, niet van die goedkope, daar ken ik niet op lope


DennisDeMenace

Aanbevolen berichten

Oh man dit is toch beter dan seks? Geweldig! Nogmaals, ik ben nog nooit op play sense geweest, je kan er voor kiezen dat uiteraard niet te willen geloven, maar ik zweer het op jouw moeder. Zo goed keek het daar niet te gaan, vrijwel alle mensen die daar op je reageerden verklaarde je voor gek, ontkenning is een handelsmerk voor jou. Het is duidelijk dat een ander lid van dit forum jou daar gevonden heeft en je daar terecht belachelijk maakt. Grappig dat je daar naar toe gevlucht bent en dan weer hier terug komt, is niet echt slim he? Ik raad je aan naar een site te vinden die niemand in Europa kent, waar ze slecht Engels tolereren, zodat je er in een dag zal achter komen dat, ook daar, ze je net zo behandelen als hier. "Dat is lastig, want de stijl achter de tekst is ondertussen wereldberoemd. (in Nederland dan)" ??????????????????? WERELDBEROEMD! IN NEDERLAND! HAHAHAHAHAHAH Zelfs man bijt hond zou jou te raar vinden voor een interview. Je mag van geluk spreken als je de tekst voor gelukskoekjes of een scheurkalender van urbanus mag ontwerpen. "Ik draag een winners-mentaliteit, en jij draagt een losers-mentaliteit" Winnaars vluchten niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Oh man dit is toch beter dan seks? Geweldig! Ik weet dat het goed is, maar het is niet voor u, ook al denk je van wel en krijg je er een harde van. >Nogmaals, ik ben nog nooit op play sense geweest, Dat is een leugen, je reageert daar als anoniem op mij om mijn mening in diskrediet te brengen, zodat ik mijn mening niet meer zou durven geven, (wat nooit kan, maar dat beseft Arachiya niet) en mij zo het zwijgen op te leggen. Vooral lange stukken over games. (omdat het Arachia confronteert met het feit dat hijzelf helemaal niets over games kan schrijven, en daar kan Arachya niet tegen?) Het is een ziekelijke jaloezie. >Zo goed keek het daar niet te gaan, vrijwel alle mensen die daar op je reageerden verklaarde je voor gek, ontkenning is een handelsmerk voor jou. Ook dat is een leugen, waarbij het uw doel is gasten dat PU NL bezoeken en dit topic doornemen, te laten denken dat ik gek ben. Niemand heeft mij daar voor gek verklaard, behalve jij, paranoïde, autist, ziek... Noem maar op, terwijl diegene die werkelijk ziek is aan het neurotische gedrag af te leiden, jijzelf bent. >Het is duidelijk dat een ander lid van dit forum jou daar gevonden heeft en je daar terecht belachelijk maakt. Je negeert wat er in mijn vorige posts staat, en lult er maar op los. Dat lid van dit forum dat me daar gevonden heeft, ben jij, want geen enkele andere user zou zich tot zulks niveau verlagen, behalve jij. >Grappig dat je daar naar toe gevlucht bent en dan weer hier terug komt Ja, want je volgt het op de voet. Kom ik hier een paar dagen niet, en schrijf ik op Play Sense, dan kom je daar als anoniem mijn humeur (en reputatie= doel) verpesten. Totdat ik er genoeg van heb en mijn humeur onder nul is gezakt, dan kom ik weer naar hier, waarna je hier begint mijn goed humeur (en reputatie= doel) te verpesten. Totdat ik er genoeg van heb, en terug naar Play Sense ga, en dan kom je na een paar dagen, daar terug mijn goede humeur (en reputatie= doel) verpesten. Totdat ik er weer genoeg van heb... >Ik raad je aan naar een site te vinden die niemand in Europa kent, waar ze slecht Engels tolereren, zodat je er in een dag zal achter komen dat, ook daar, ze je net zo behandelen als hier. Ik moet een site zien te vinden die jij niet kent. Overigens behandeld niemand mij slecht, ook hier niet. Alleen jij doet dat. >"Dat is lastig, want de stijl achter de tekst is ondertussen wereldberoemd. (in Nederland dan)" ??????????????????? WERELDBEROEMD! IN NEDERLAND! HAHAHAHAHAHAH Je bent niet eens in staat om humor te begrijpen, en kan jezelf niet voorstellen dat dat bewust zo geschreven is, wat weerom uw beperkte verstandelijke vermogens benadrukt, de reden waarom je mij haat, het zwijgen wil opleggen, en overal mijn humeur tracht te verpesten, zodat het lijkt of ik onredelijk ben. Ik ben niet onredelijk, het zijn uw geniepige pesterijen dag in dag uit. En als je het wil stoppen, door je het zwijgen op te leggen, dan speel je de vermoorde onschuld, en probeer je het narratief zo te draaien dat ik als onredelijk over kom, waarna je een figuurlijk moreel groen licht gekregen hebt om uw pesterijen een versnelling hoger te schakelen. >Zelfs man bijt hond zou jou te raar vinden voor een interview. Je mag van geluk spreken als je de tekst voor gelukskoekjes of een scheurkalender van urbanus mag ontwerpen Dit doet helemaal niets terzake, net zoals het boven brengen van mijn slecht geschreven Engels. Dan is dat maar zo, ik zal er in tegenstelling tot wat je hoopt te bereiken, niet wakker van liggen. >"Ik draag een winners-mentaliteit, en jij draagt een losers-mentaliteit" Winnaars vluchten niet Probeert zo anderen te beïnvloeden in het denken dat ik een loser ben. Arachya schat jullie en mijn intelligentie zeer laag in. Zoals gezegd lul je maar wat in het rond, want ik heb heel duidelijk verklaard dat jij het bent die mijn humeur met uw onophoudelijke, geniepige pesterijen verpest. De voornaamste reden dat ik hier kom, is om plezier te hebben. Als jij dat plezier verpest, dan zie ik dus geen reden meer om hier te komen. Dat is iets heel anders dan 'vluchten.' Ik ga dan naar Play Sense, maar ook daar ben ik niet veilig voor uw onophoudelijke, neurotische gepest... Je ziet hoe Arachya liegt, manipuleert, feiten verdraaid, scheld, met de vinger wijst, en in het algemeen mijn online-ervaring hier op PU en elders, verziekt. Ik heb met niemand last, alleen maar met u, en ik heb alle recht om last van u te hebben, want uw pestgedrag, doet mij verwonderen, in ongeloof, en daar heb ik last van.
Link naar reactie
Delen op andere sites

"Ja Jassie en Labbie, (in het Hebreeuws Bassie & Adriaan) nu Mr.Gans haarfijn heeft uitgelegd hoe ik iedereen tegen hem op tracht te zetten op Play Sense, wordt het weereens tijd om de slijmjurk uit te hangen, zodat ik weer krediet opbouw. Ik zal Mr.Gans nu een tijdje gerust laten, totdat wij weer de beste vriendjes zijn, en dan begin ik terug opnieuw. Nu nog Hardcore Gamer voor mij zien te winnen, en Mr.Gans heeft niemand meer."
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om jullie trouwens niet langer in spanning te houden. Hierbij het antwoord op de vraag wat er nu eerder was; de kip of het ei? Je zult verwachten dat het ei er eerder was dan de kip. Maar niks is minder waar! De kip was er eerder dan het ei. Dit komt omdat er in een kip een stofje aanwezig is dat noodzakelijk is voor het maken van een kippen-ei. De kip was er dus eerder dan het ei. Maar hoe dan?!!?? Zullen jullie jezelf nu massaal afvragen. Nou, beste jongens en meisjes, de kip is simpelweg geëvolueerd tot een dier dat eieren legt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...