marCiano Geplaatst: 22 november 2021 Delen Geplaatst: 22 november 2021 Ja die was leuk. Post de plaatjes, anders doe ik het. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 22 november 2021 Delen Geplaatst: 22 november 2021 Ik durf niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 22 november 2021 Delen Geplaatst: 22 november 2021 >Hallo DunneDraak, Je hebt een persoonlijk bericht ontvangen van Newwr met de volgende inhoud: Ik raad je aan om je gewoon volwassen te gedragen op de community, meteen een bericht als ''Katrien laat je tieten zien.'' draagt daar niet aan bij. Je weet waarom je geband was, en je unban houdt in dat je voorlopig op eieren moet lopen. Ik neem aan dat je weet waar dat gezegde voor staat? Probeer gewoon leuk mee te doen, zonder onzin posts dan is er niks aan de hand. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 22 november 2021 Delen Geplaatst: 22 november 2021 Was lachen vroeger hier Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 22 november 2021 Delen Geplaatst: 22 november 2021 Mod heeft trouwens gewoon bevestigd dat je pms mag delen: Hallo DunneDraak, Je hebt een persoonlijk bericht ontvangen van Newwr met de volgende inhoud: Het gaat er om dat je nauwelijks terug bent en meteen al gaat lopen zieken. Je begon meteen al op de man af te spelen in t CdAB. Ik zou me maar een beetje inhouden. Verder is t prima dat jij je PM's door anderen laat lezen.Weet wel dat als zij daar weer informatie in topic over zetten, dit ook gevolgen voor jou kan hebben;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 22 november 2021 Delen Geplaatst: 22 november 2021 Nino nazi confirmed Hallo DunneDraak, Je hebt een persoonlijk bericht ontvangen van Nino met de volgende inhoud: Hoi, Mooie avatar maar er staat helaas een swastika in. Kan je een andere uitkiezen? Thanks, Nino Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 Het is sowieso niet verstandig om PM`s te delen, stel je hebt ruzie met iemand dan is dat helemaal niet leuk om dat openbaar te maken. Dus doe maar niet. 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 Comments van DunneDraak verwijderd. Niet verstandig om oude PM`s te delen, snap wel dat bij sommige wel grappige inhoud bevat maar doe maar niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mohamed Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 Deelt AJ weer nudes uit? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 The Rock zijn jeugd :) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 Gewoon 2 mods in 1 CdAB, The Rock is vereerd dat zij zich laten zien in het People’s CdAB! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 Voorruit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 Ik heb wel bewust de meeste beschamende niet gedeeld, goed hè soldier Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 Grote jongen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
breukie Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 Stickertje voor DunneDraak 😃. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 Effe kijken wat voor stickervellen ik voor hem heb. Ik heb een sticker van een olifant en een sticker van een formule 1 auto. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 >stel je hebt ruzie met iemand dan is dat helemaal niet leuk om dat openbaar te maken. Nouja, voor het publiek op zich wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 Haha gekke Arendjan, je kan helemaal geen plaatjes posten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 Letterlijk het business model van Twitter en Facebook Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 Maar mods waarom is mijn vriendenboekje verwijderd? Of is dit gewoon een glitch/feature. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 Je hebt geen vrienden en geen jeugd gehad, je boekje heeft nooit bestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 Hij bedoelt misschien zijn blanco A4’tje. Geintje hè;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 Avant heeft ook een flinke ban te pakken zag The Rock, maar liefst 41 maanden… https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5267878/q-shaman-sjamaan-veroordeeld-qanon-jacob-chansley-capitool Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 Nu kan ik nog meer tijd op pu.nl doorbrengen!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 Iemand nog hun schoentje gezet? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten