Ga naar inhoud

CdAB 140 [CXL] Martin Verschoor en de orde van de feniks


Avant-La-Lettre

Aanbevolen berichten

29 minuten geleden, soldier24 zei:

Hopelijk heb je ervan genoten, goeie film?

Ik herquote mezelf:

Zoveel f’ing euforie in de bios! Ik kan niks zeggen, ALLES is een spoiler… Dikke, vette movie! Kan echt niks zeggen, emoties gingen ook alle kanten op?

 

Gaat. Dat. Zien.

Zie trouwens dat het al records aan het verbreken is, zeer terecht ook.

  • Like 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Mr.Gans zei:

Speel je op de Series X? 

Dat is toch wel onmiskenbaar Raytracing hoor, op PS5.

Ik weet niet hoe het op pc zit. 

Wanneer er een video van komt zal ik hem delen.

De update is net uit.

Dat is Raytracing in singleplayer, multiplayer en de lobby-achtergrond.

Iedereen met een PS5, test het eens uit.

Scuzi Steve, maar ik merk er echt helemaal nik van. Ik speel op de series X. Om heel eerlijk te zijn kunnen de graphics me sowieso gestolen worden. Als kind speelde ik veel Wolfenstein Enemy Territory. 20 jaar, en een oneindig kapitaal aan ontwikkelgeld, later zien spelletjes er nu mooier uit. Bij een hyperactieve online-shooter maakt me dat eigenlijk niks uit. Wolfenstein zag er goed genoeg uit voor wat het moest doen, en ik heb niet het gevoel veel meer plezier in CoD te hebben dan indertijd in Wolfenstein ET.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Doornroosje zei:

Ik zit hier ook over te denken, sowieso moet ik mijn Duits weer een beetje bijspijkeren.

Is toch gek, dan moet je zoveel mogelijk thuis blijven. Maar dan mag je nog wel met het vliegtuig de hele wereld over...

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Doornroosje zei:

Ik zit hier ook over te denken, sowieso moet ik mijn Duits weer een beetje bijspijkeren.

Dan moet je de film nagesynchroniseerd zien. Leer je heel veel van!

7 uren geleden, Jas zei:

Is toch gek, dan moet je zoveel mogelijk thuis blijven. Maar dan mag je nog wel met het vliegtuig de hele wereld over...

Een van de zoveel gekke dingen deze crisis

:classic_cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Mindless zei:

Dan moet je de film nagesynchroniseerd zien. Leer je heel veel van!

Opzich is mijn Duits best goed (ben een grensgeval jwz) maar het is gewoon minder goed sinds ik in de Randstad woon en het niet meer zo frequent gebruik. Ik lees wel veel Duits, dat dan weer wel. Nagesynchroniseerde films zijn overigens toch vreselijk man.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Mindless zei:

Screenshot_20211219-094335__01.thumb.jpg.83719767d617296099b6dd105d27421f.jpg

Ik hou heel erg van glitterplaatjes. Dan komt de vrouw van vijftig met een Facebookverslaving in me naar boven.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ooit een facebookglitterplaatjespagina met wat huisgenoten gerund. Was om te kijken hoeveel Gerda's we konden lokken. We hebben nu 3000 volgers en ik zag gisteren dat dat Instagram-account dat nu zo opblaast mijn glitterplaatjes heeft gejat.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Scuzi Steve, maar ik merk er echt helemaal nik van. Ik speel op de series X. Om heel eerlijk te zijn kunnen de graphics me sowieso gestolen worden. Als kind speelde ik veel Wolfenstein Enemy Territory. 20 jaar, en een oneindig kapitaal aan ontwikkelgeld, later zien spelletjes er nu mooier uit. Bij een hyperactieve online-shooter maakt me dat eigenlijk niks uit. Wolfenstein zag er goed genoeg uit voor wat het moest doen, en ik heb niet het gevoel veel meer plezier in CoD te hebben dan indertijd in Wolfenstein ET.

Oh man ik heb echt honderden uren aan ET gespendeerd als jonge Wallie. Al die voice commands zijn in mijn brein gegraveerd evenals de map Gold Rush en de gemodificeerde versie er van. Speelde het een weekje of twee geleden nog, het blijft goed.

aangepast door Wallie
  • Like 1

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...