soldier24 Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 9 uren geleden, LeroyDogg zei: Onderweg naar de bios, f’ing lang geleden! Spider-Man, gauw kijken want kan niet langer online spoilers vermijden… Hopelijk heb je ervan genoten, goeie film? “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 grapig plaatje 😛 2 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 29 minuten geleden, soldier24 zei: Hopelijk heb je ervan genoten, goeie film? Ik herquote mezelf: ”Zoveel f’ing euforie in de bios! Ik kan niks zeggen, ALLES is een spoiler… Dikke, vette movie! Kan echt niks zeggen, emoties gingen ook alle kanten op😅” Gaat. Dat. Zien. Zie trouwens dat het al records aan het verbreken is, zeer terecht ook. 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 Je hebt nogal geluk gehad, zo voor de lockdown Leroy!! Ik zal helaas moeten wachten tot erna :(. Of ik doe even een tripje naar Duitsland 🤔 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 Die lockdown is gewoon weer omdat het kabinet zeer traag is en te laat qua boosterprikken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 18 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2021 Ja eens. Deze lockdown komt op de conto van Rutte, Hugoshenko en de zelfingenomen eikels van het OMT. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 18 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2021 20 uren geleden, Mr.Gans zei: Speel je op de Series X? Dat is toch wel onmiskenbaar Raytracing hoor, op PS5. Ik weet niet hoe het op pc zit. Wanneer er een video van komt zal ik hem delen. De update is net uit. Dat is Raytracing in singleplayer, multiplayer en de lobby-achtergrond. Iedereen met een PS5, test het eens uit. Scuzi Steve, maar ik merk er echt helemaal nik van. Ik speel op de series X. Om heel eerlijk te zijn kunnen de graphics me sowieso gestolen worden. Als kind speelde ik veel Wolfenstein Enemy Territory. 20 jaar, en een oneindig kapitaal aan ontwikkelgeld, later zien spelletjes er nu mooier uit. Bij een hyperactieve online-shooter maakt me dat eigenlijk niks uit. Wolfenstein zag er goed genoeg uit voor wat het moest doen, en ik heb niet het gevoel veel meer plezier in CoD te hebben dan indertijd in Wolfenstein ET. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 18 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2021 Op 17-12-2021 om 20:34, GlobalGuardian zei: Ho!! de edit knop werkt niet na de tijdslimiet van een glaasje teveel. Dat lijkt me een bewuste design-keuze Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 3 uren geleden, Mindless zei: Je hebt nogal geluk gehad, zo voor de lockdown Leroy!! Ik zal helaas moeten wachten tot erna :(. Of ik doe even een tripje naar Duitsland 🤔 Ik zit hier ook over te denken, sowieso moet ik mijn Duits weer een beetje bijspijkeren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 1 uur geleden, Doornroosje zei: Ik zit hier ook over te denken, sowieso moet ik mijn Duits weer een beetje bijspijkeren. Is toch gek, dan moet je zoveel mogelijk thuis blijven. Maar dan mag je nog wel met het vliegtuig de hele wereld over... Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 8 uren geleden, Doornroosje zei: Ik zit hier ook over te denken, sowieso moet ik mijn Duits weer een beetje bijspijkeren. Dan moet je de film nagesynchroniseerd zien. Leer je heel veel van! 7 uren geleden, Jas zei: Is toch gek, dan moet je zoveel mogelijk thuis blijven. Maar dan mag je nog wel met het vliegtuig de hele wereld over... Een van de zoveel gekke dingen deze crisis Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 38 minuten geleden, Mindless zei: Mijn moeder stuurde deze zojuist ONIRONISCH in de familieapp. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 48 minuten geleden, Mindless zei: Dan moet je de film nagesynchroniseerd zien. Leer je heel veel van! Opzich is mijn Duits best goed (ben een grensgeval jwz) maar het is gewoon minder goed sinds ik in de Randstad woon en het niet meer zo frequent gebruik. Ik lees wel veel Duits, dat dan weer wel. Nagesynchroniseerde films zijn overigens toch vreselijk man. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 47 minuten geleden, Mindless zei: Ik hou heel erg van glitterplaatjes. Dan komt de vrouw van vijftig met een Facebookverslaving in me naar boven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 Ik heb ooit een facebookglitterplaatjespagina met wat huisgenoten gerund. Was om te kijken hoeveel Gerda's we konden lokken. We hebben nu 3000 volgers en ik zag gisteren dat dat Instagram-account dat nu zo opblaast mijn glitterplaatjes heeft gejat. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 Glitterplaatjes, gifjes waar je vroeger knettergek van werd. 😂 Maar af en toe gaf het leuke decoratie waar je het dropte. “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 2 uren geleden, Arendjan zei: Ik heb ooit een facebookglitterplaatjespagina met wat huisgenoten gerund. Was om te kijken hoeveel Gerda's we konden lokken. Ik ondersteun dit initiatief. Glitters voor Gerda's, prachtig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 (aangepast) 15 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Scuzi Steve, maar ik merk er echt helemaal nik van. Ik speel op de series X. Om heel eerlijk te zijn kunnen de graphics me sowieso gestolen worden. Als kind speelde ik veel Wolfenstein Enemy Territory. 20 jaar, en een oneindig kapitaal aan ontwikkelgeld, later zien spelletjes er nu mooier uit. Bij een hyperactieve online-shooter maakt me dat eigenlijk niks uit. Wolfenstein zag er goed genoeg uit voor wat het moest doen, en ik heb niet het gevoel veel meer plezier in CoD te hebben dan indertijd in Wolfenstein ET. Oh man ik heb echt honderden uren aan ET gespendeerd als jonge Wallie. Al die voice commands zijn in mijn brein gegraveerd evenals de map Gold Rush en de gemodificeerde versie er van. Speelde het een weekje of twee geleden nog, het blijft goed. 19 december 2021 aangepast door Wallie 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 19 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2021 NEED A MEDIC Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 19 minuten geleden, Wallie zei: Ik ondersteun dit initiatief. Glitters voor Gerda's, prachtig. Ik heb mijn nieuwe handtekening voor het forum gevonden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 4 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: NEED A MEDIC Precies dat ja. I NEED AMMO Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 12 minuten geleden, Doornroosje zei: Ik heb mijn nieuwe handtekening voor het forum gevonden Zit zelf aan deze te denken, deze spreekt mij diep aan. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 Deze heb ik ooit voor mijn pagina gemaakt. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 25 minuten geleden, Wallie zei: Zit zelf aan deze te denken, deze spreekt mij diep aan. Oh die is ook zeer, zeer mooi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten