Hardcore_gamer Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 3 minuten geleden, DunneDraak zei: Een gezonde jonge kerel die wel opzoek is naar wat meers Je mag mijn meers wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 "Je" @admin Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 10 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Je mag mijn meers wel. Meervoud van meer is meren *rolling eyes emoji* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 @roastednerd ik vond je signatuur al gaaf, maar toen zag ik de rechter kat en nu vind ik 'm gaver 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 2 minuten geleden, Mindless zei: Meervoud van meer is meren *rolling eyes emoji* Dat was ook de grap *rolling eyes emoji* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 1 minuut geleden, Hardcore_gamer zei: Dat was ook de grap *rolling eyes emoji* Geloof ik helemaal NIKS van!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 Wie wil een keer met mij de Rusty trombone uitproberen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 3 minuten geleden, DunneDraak zei: Wie wil een keer met mij de Rusty trombone uitproberen? Graag. Wil jij toeteren? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 Wie wilt er mijn wederhelft zijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mozilla Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 31 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Wie wilt er mijn wederhelft zijn? Artcore_Gamer 1 Mijn zelfmedelijden is om te huilen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 15 minuten geleden, Mozilla zei: Artcore_Gamer Bah Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 1 uur terug, DunneDraak zei: Wie wil een keer met mij de Rusty trombone uitproberen? Fleshlights zijn toch meer voor solo gebruik? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 13 minuten geleden, Doornroosje zei: Fleshlights zijn toch meer voor solo gebruik? Er zijn dus ook exemplaren die je als duo kan gebruiken. En niet op de manier die je zou verwachten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 3 uren geleden, DunneDraak zei: Er zijn dus ook exemplaren die je als duo kan gebruiken. En niet op de manier die je zou verwachten Volgens de befaamde uitgeholde aubergine-tactiek? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 Huh dat was toch een kokosnoot? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 Kokosnoot? Ik gebruik altijd Orangemics poepgaatje. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 Ik hoop dat je de volgende keer wel genoeg glijmiddel op je neus doet. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 12 uren geleden, Mr.Gans zei: Geduld mijn heer, eens je in de pubertijd komt krijg je vanzelf meer. 😉 Tot die tijd wacht ik op je gans Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 Ik krijg het idee dat dit forum minder leeft dan vóór de verandering en dat vind ik best jammer. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 2 uren geleden, Orangemic zei: Ik hoop dat je de volgende keer wel genoeg glijmiddel op je neus doet. Ik moest grinniken. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 31 minuten geleden, LeroyDogg zei: Ik krijg het idee dat dit forum minder leeft dan vóór de verandering en dat vind ik best jammer. Vind je? Ik vind het wel lekker levendig. 2 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 Ik heb mijn fora hetzelfde zoals ik mijn vrouwen het liefst heb. Dood. 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 1 uur terug, Arendjan zei: Vind je? Ik vind het wel lekker levendig. Ja misschien gewoon een indruk hé, ik denk omdat ik het overzicht nog niet helemaal heb op het nieuwe forum. Nja we’ll see! Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 Het is hier toch altijd zo gezellig he! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten