Ga naar inhoud

Wie ben jij?


Jas

Aanbevolen berichten

Hallo mijn naam is Entropy, want entropy klinkt edgy en toch wetenschappelijk, en ik wil graag de indruk wekken dat ik verstand van dingen heb en stoer ben...

Verder hang ik op deze site omdat mijn vrouw niet over games wil praten en mijn vrienden en kennissen wel gewoon volwassen zijn geworden en liever over hypotheken, auto's, en crypto praten.

Verder haat ik graag populaire IPs en platformen omdat mijn brein zo werkt.

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Mr.Gans zei:

Ik ben van alle markten thuis, en kan met heel veel mensen overweg. 

Dat komt omdat ik de gave bezit om mensen objectief te kunnen benaderen, en met iedereen kan praten.

Met een jonny, met een hippie, met een gothic, met een punker, met een gabber, en met een kakker. 

Sommigen noemden mij: "De man die alles weet."

Dan moet ik vaak tussenkomen en zeggen: "Neen, ik weet niet alles, ik weet alleen maar die dingen dat jij niet weet, want, daar heb ik op geoefend, zodat het lijkt of ik alles weet." ? 

Komen vaak zeggen, of hebben vaak gezegd: "Jij bent de coolste."

Zelfs een rosse interim-snotaap op het werk met een Playboy T-shirt aan kwam mij zeggen: "Jij bent de coolste." 

Eenieder zou zich best gecharmeerd voelen...

Ik niet, omdat ik weet dat ik de coolste ben, vertel eens iets wat ik nog niet weet. 

Hoe is het om de coolste van heel de school te zijn?

Ik ben in het tweede middelbaar, tot en met het vierde, de coolste van de school geweest.

Hiervoor moet je zeker ook sterk zijn en kunnen vechten.

Hoe vaak dat ik vanuit het niets uitgedaagd ben geweest...

Dat begon al in de lagere school.

Plots staat daar een stoere potige knaap, die zegt: "Ik ben sterker als u." 

Vaak de sterkste van een andere klas.

Dat moest getest worden, maar niet voordat ik de regels opstelde: "Als je verliest, mogen uw vrienden niets doen."

Ik ben nooit verloren.

Ik ben in mijn leven maar twee mensen tegen gekomen die sterker waren dan mij, maar dat waren goede vrienden, en niet echt cool.

(alleen maar de coolsten kwamen uitdagen)

De coolste van school zijn, is in het begin leuk, want iedereen knikt naar je.

Maar na een jaar of twee, begon ik dat geknik echt beu te worden. (kotsbeu, het kwam er nog net niet uit toen ze naar me knikten) 

Dat was vanaf de fiets naar de bushalte, tot op de bus, tot aan de schoolpoorten, tot tijdens de speeltijden, tot na de school heel de weg terug.

Ik kende zo goed als iedereen.  

Maar dat begint vervelend te worden, en je vraagt je weleens af waarom jij dat doet, maar de meesten niet.

Vanaf het moment dat ik stopte met knikken, begon mijn populariteit te dalen.

Eindelijk rust. 

Je moet er dus zeer zeker iets voor doen, maar dat is eigenlijk niet vol te houden.

Was dat erg, deed het pijn?

Neen, want ik had ervaren hoe het was, en dat was genoeg voor mij. 

Is dit een verhaal of is het meer autobiografisch?

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Mr.Gans zei:

Ik ben van alle markten thuis, en kan met heel veel mensen overweg. 

Dat komt omdat ik de gave bezit om mensen objectief te kunnen benaderen, en met iedereen kan praten.

Met een jonny, met een hippie, met een gothic, met een punker, met een gabber, en met een kakker. 

Sommigen noemden mij: "De man die alles weet."

Dan moet ik vaak tussenkomen en zeggen: "Neen, ik weet niet alles, ik weet alleen maar die dingen dat jij niet weet, want, daar heb ik op geoefend, zodat het lijkt of ik alles weet." ? 

Komen vaak zeggen, of hebben vaak gezegd: "Jij bent de coolste."

Zelfs een rosse interim-snotaap op het werk met een Playboy T-shirt aan kwam mij zeggen: "Jij bent de coolste." 

Eenieder zou zich best gecharmeerd voelen...

Ik niet, omdat ik weet dat ik de coolste ben, vertel eens iets wat ik nog niet weet. 

Hoe is het om de coolste van heel de school te zijn?

Ik ben in het tweede middelbaar, tot en met het vierde, de coolste van de school geweest.

Hiervoor moet je zeker ook sterk zijn en kunnen vechten.

Hoe vaak dat ik vanuit het niets uitgedaagd ben geweest...

Dat begon al in de lagere school.

Plots staat daar een stoere potige knaap, die zegt: "Ik ben sterker als u." 

Vaak de sterkste van een andere klas.

Dat moest getest worden, maar niet voordat ik de regels opstelde: "Als je verliest, mogen uw vrienden niets doen."

Ik ben nooit verloren.

Ik ben in mijn leven maar twee mensen tegen gekomen die sterker waren dan mij, maar dat waren goede vrienden, en niet echt cool.

(alleen maar de coolsten kwamen uitdagen)

De coolste van school zijn, is in het begin leuk, want iedereen knikt naar je.

Maar na een jaar of twee, begon ik dat geknik echt beu te worden. (kotsbeu, het kwam er nog net niet uit toen ze naar me knikten) 

Dat was vanaf de fiets naar de bushalte, tot op de bus, tot aan de schoolpoorten, tot tijdens de speeltijden, tot na de school heel de weg terug.

Ik kende zo goed als iedereen.  

Maar dat begint vervelend te worden, en je vraagt je weleens af waarom jij dat doet, maar de meesten niet.

Vanaf het moment dat ik stopte met knikken, begon mijn populariteit te dalen.

Eindelijk rust. 

Je moet er dus zeer zeker iets voor doen, maar dat is eigenlijk niet vol te houden.

Was dat erg, deed het pijn?

Neen, want ik had ervaren hoe het was, en dat was genoeg voor mij. 

 

 

 

 

 

spacer.png

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Mr.Gans zei:

@Avant, kan jij mijn berichten nog liken, want dat icoontje waar je kan zien hoeveel likes je hebt, (hartje) is verdwenen. 

Geliked, laat maar weten of de like door is gekomen.

36 minuten geleden, Mr.Gans zei:

Ook is Arachiya genegeerd, en komt hij erdoor.

Het is jammer dat jij en Achariya het niet goed kunnen vinden samen. Jullie hebben namelijk een soortgelijk levensverhaal. Achariya heeft hier ook vaker te kennen gegeven dat andere mensen op school hem erg cool vinden. Zo wordt hij veel uitgenodigd voor feestjes, en hoopt iedereen dat hij ook echt verschijnt. Alle vrouwen krijgen knikkende knieën wanneer hij bij het feestje binnenloopt. Deze doen dan snel een schietgebedje in de hoop de nacht met hem door te mogen brengen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mr. Gans heeft de vaardigheid om situaties vanuit een ander perspectief te zien dan door de "ik-doe-nooit-wat-fout-het-ligt-altijd-aan-anderen"-bril. Dat schort er nog wel eens aan bij Archaraya, dat wil niet meteen zeggen dat er iets mis is met zijn mentaal vermogen of premature denkwijze, maar toch.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben Leroy.

vroeger vond niemand mij leuk. Nu nog steeds niet.

mijn zelfbeeld is erg negatief en zelfwaardering mis ik helemaal.

ik heb nooit vrienden gehad en niemand wilde met mij spelen. Ik ben niet sterk en kan mezelf niet verdedigen.

ik ben erg zielig eigenlijk.

 

ow, ook ben ik nog maagd. ik huil vaak onder de douche. warm water kan ik me niet veroorloven.

 

 

 

bewerkt

  • Like 2

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik denk een soort dagdromen maar dan met een sterke verbeeldingskracht...

Oww hopelijk gaat t snel beter en veel sterkte in elk geval.

Overigens denk ik dat het ontdekken van wie je zelf bent nooit zonder invloed van de meningen van anderen is, iedereen heeft namelijk behoefte aan sociale contacten en dat is ook een onderdeel van diens persoonlijkheid. Gelukkig verandert iedereen constant beetje bij beetje dus kan je nooit weten wie je bent. Behalve arachia, die is gewoon kut. ^^

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, VerDikkieDik zei:

niet eens een like, gewoon een stomme kwalitatief uitermate teleurstellende thanks. Dankjewel @Doornroosje  droogdoos

 

edit: mijn poes liep over het toetsenbord

 

helemaal zeiknat nu

Ik had laatst dus een natte doos. De kartonbak zal vol en heb dus een kartonnen doos ernaast gezet in de hoop dat het niet zou regenen maar het is Nederland haha dusja!!!!!

  • Thanks 1

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Doornroosje zei:

Ik had laatst dus een natte doos. De kartonbak zal vol en heb dus een kartonnen doos ernaast gezet in de hoop dat het niet zou regenen maar het is Nederland haha dusja!!!!!

wauw dat is echt kut, ik wilde nog in je doos gaan wonen maar nu hoeft het niet meer als ie nat en smerig is van al het straatvuil. Ik wacht wel tot je doos weer is opgedroogd. 

  • Thanks 1

kikker4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hello There! Ik ben Dunke. Wellicht heb je me wel eens gezien in de reacties. Ik houd wel van videospelletjes, al is dat denk ik geen verrassing. Verder kun je altijd je ei kwijt bij mij als het gaat over Star Wars of Marvel. Ik ben zeer actief op de PU Discord, maar ga nu ook hier een handje helpen. Ciao!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Dunke zei:

Hello There! Ik ben Dunke. Wellicht heb je me wel eens gezien in de reacties. Ik houd wel van videospelletjes, al is dat denk ik geen verrassing. Verder kun je altijd je ei kwijt bij mij als het gaat over Star Wars of Marvel. Ik ben zeer actief op de PU Discord, maar ga nu ook hier een handje helpen. Ciao!

Wat is je favo Marvel movie, en wie is je favo Marvel held?

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Dunke zei:

Guardians of the Galaxy! Geweldige film. Favoriete held is Spider-Man, al sinds ik toen ik 10 jaar was de juniorpress in mijn handen gedrukt kreeg.

Eens, Spidey is al 30+ jaar mijn favoriet!??
ik speel nu de game van TGotG en die is ook zooo leuk!

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...