Ga naar inhoud

Wie ben jij?

Jas
 Delen

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden, VerDikkieDik zei:

niet eens een like, gewoon een stomme kwalitatief uitermate teleurstellende thanks. Dankjewel @Doornroosje  droogdoos

edit: mijn poes liep over het toetsenbord

helemaal zeiknat nu

Ik had laatst dus een natte doos. De kartonbak zal vol en heb dus een kartonnen doos ernaast gezet in de hoop dat het niet zou regenen maar het is Nederland haha dusja!!!!!

• Thanks 1

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Doornroosje zei:

Ik had laatst dus een natte doos. De kartonbak zal vol en heb dus een kartonnen doos ernaast gezet in de hoop dat het niet zou regenen maar het is Nederland haha dusja!!!!!

wauw dat is echt kut, ik wilde nog in je doos gaan wonen maar nu hoeft het niet meer als ie nat en smerig is van al het straatvuil. Ik wacht wel tot je doos weer is opgedroogd. 

• Thanks 1

kikker4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Hello There! Ik ben Dunke. Wellicht heb je me wel eens gezien in de reacties. Ik houd wel van videospelletjes, al is dat denk ik geen verrassing. Verder kun je altijd je ei kwijt bij mij als het gaat over Star Wars of Marvel. Ik ben zeer actief op de PU Discord, maar ga nu ook hier een handje helpen. Ciao!

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Dunke zei:

Hello There! Ik ben Dunke. Wellicht heb je me wel eens gezien in de reacties. Ik houd wel van videospelletjes, al is dat denk ik geen verrassing. Verder kun je altijd je ei kwijt bij mij als het gaat over Star Wars of Marvel. Ik ben zeer actief op de PU Discord, maar ga nu ook hier een handje helpen. Ciao!

Wat is je favo Marvel movie, en wie is je favo Marvel held?

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, LeroyDogg zei:

Wat is je favo Marvel movie, en wie is je favo Marvel held?

Guardians of the Galaxy! Geweldige film. Favoriete held is Spider-Man, al sinds ik toen ik 10 jaar was de juniorpress in mijn handen gedrukt kreeg.

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Dunke zei:

Guardians of the Galaxy! Geweldige film. Favoriete held is Spider-Man, al sinds ik toen ik 10 jaar was de juniorpress in mijn handen gedrukt kreeg.

Eens, Spidey is al 30+ jaar mijn favoriet!💪🏼
ik speel nu de game van TGotG en die is ook zooo leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

'Jas' is de bijnaam voor iemand van buiten het dorp (Volendam), zo genoemd omdat de jas geen onderdeel is van de oorspronkelijke klederdracht.

Bron: Internet

aangepast door Jas
  • Like 3

Ik keur deze handtekening goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-5-2022 om 15:49, Jas zei:

'Jas' is de bijnaam voor iemand van buiten het dorp (Volendam), zo genoemd omdat de jas geen onderdeel is van de oorspronkelijke klederdracht.

Bron: Internet

Ik dacht altijd dat Jas je achternaam was maar dat komt waarschijnlijk omdat je in mijn telefoon staat als “Voornaam Jas” (vervang voornaam met jouw voornaam, obviously).

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

De naam Leroy komt oorspronkelijk uit het Frans. De betekenis ervan is ‘de koning’ (Le Roi). De naam werd in de negentiende eeuw in de Verenigde Staten populair als voornaam.

In Nederland kwam Leroy halverwege de jaren zeventig meer in gebruik. De naam werd steeds vaker gebruikt, tot in 1990. Daarna nam het gebruik ervan weer af. Ongeveer driekwart van de 4.000 mannen die Leroy heten, draagt de naam als eerste naam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Doornroosje zei:

Ik dacht altijd dat Jas je achternaam was maar dat komt waarschijnlijk omdat je in mijn telefoon staat als “Voornaam Jas” (vervang voornaam met jouw voornaam, obviously).

Maar dat is ook zo! Daarbij is het gewoon een fijne bijkomstigheid dat het ook de bijnaam is van iemand die niet uit Volendam komt. Coke, incest en 3Js zijn nou niet dingen waar ik graag mee geassocieerd zou willen worden.

Ik keur deze handtekening goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Jas zei:

Maar dat is ook zo! Daarbij is het gewoon een fijne bijkomstigheid dat het ook de bijnaam is van iemand die niet uit Volendam komt. Coke, incest en 3Js zijn nou niet dingen waar ik graag mee geassocieerd zou willen worden.

Oke bijzonder, ik wist dat oprecht niet! De rest staat er namelijk ook in als Voornaam Arendjan, Voornaam DunneDraak etc, behalve Noatak dan, die staat er gewoon netjes in als Ramondebruyn1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen