Ga naar inhoud

Halo Infinite


roastednerd

Aanbevolen berichten

Wat verder gegaan met de campaign op Legendary maar die eerste boss heeft gehaktballetjes van me gemaakt. Poging twee op heroic dan maar.

  • Like 1

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heroic voelt bijna als easy in vergelijking met legendary, binnen een uurtje Tremonius verslagen.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 17-12-2021 om 16:00, Mindless zei:

Ben wel begonnen aan de campaign, maar ik ben veel te hooked aan de MP dus ik kom er niet veel naar terug :')

IK heb op internet reacties gelezen van mensen dat de campaign een beetje tegen zou vallen.  Het verhaal en de  campaign van de eerste 3 halo's zou nog altijd de beste zijn. Daarbij ben ik afgeknapt op halo 5 ik kan daar niet in kommen. Zeker met de kant waar ze met Cortana mee zijn opgegaan dat vind ik gewoon karakter moord. Iegelijk vond ik Halo 4 al een heel stuk minder dan de originele 3 die nog onder bungie zijn gemaakt. 

aangepast door Game-BOY
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is gewoon leuk hoor. Verhaal is wel aardig, maar vooral de gameplay is perfect. Levelvariatie is wel wat ondermaats.

11 uren geleden, Game-BOY zei:

IK heb op internet reacties gelezen van mensen dat de campaign een beetje tegen zou vallen.  Het verhaal en de  campaign van de eerste 3 halo's zou nog altijd de beste zijn. Daarbij ben ik afgeknapt op halo 5 ik kan daar niet in kommen. Zeker met de kant waar ze met Cortana mee zijn opgegaan dat vind ik gewoon karakter moord. Iegelijk vond ik Halo 4 al een heel stuk minder dan de originele 3 die nog onder bungie zijn gemaakt. 

 

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...