Ga naar inhoud

FAQ: Meest gestelde vragen


soldier24

Aanbevolen berichten

De titel zegt het al, een topic over de vragen der vragen.
Heb je een vraag? no problem, check hieronder de meest gestelde vraagjes.
zie je een vraag er niet tussen staan, Je kunt ze altijd stellen via een DM aan ons.

1: Mag ik dubbele topics aanmaken?
Het is niet nodig om een dubbele topic aan te maken, kijk goed of er al een topic bestaat van jouw onderwerp. Dubbele topics worden gesloten. Gebruik hiervoor de zoekfunctie.

2: Hoe kan ik mijn topic sluiten of verwijderen?
Stuur een DM naar een van de mods en we zullen het regelen voor je.

3: Hoe plaats ik een afbeelding?
Je kunt een afbeelding plaatsen door een bestand te uploaden of een url als plaatje te gebruiken.
Deze kan je via het editortje doen waarmee je je bericht schrijft, heb je een afbeelding geupload druk dan op invoegen en hij verschijnt op magische wijze in je bericht. Door dubbel te klikken kan je de afbeelding wijzigen van groote en bepaalde opmaak.

4: Hoe herken ik een PU Stafflid of Moderator?
Een moderator of PU redacteur kan je herkennen aan hun badge bij hun avatar, deze herken je aan dit icoontje:  mod-icoontje.png.405ceb850b58c197c8133d5899f2df24.png

5: Mijn comment/topic is verwijderd of gesloten, waarom?
Redacteuren en Moderators hebben het recht om een comment/topic te verwijderen als hij of zij vind dat het niet thuis hoort op pu.nl.Het kan ook zijn dat je comment of topic een regel overtreedt, check https://pu.nl/regels voor de huisregels op pu.nl

6: Ik zie een topic of bericht wat volgens mij niet door de beugel kan, kan ik dat ergens melden?
Jazeker, bij elk bericht kan je een report knop vinden, deze kan je vinden door op de 3 puntjes te klikken en dan rapporteer. Optioneel kan je eventueel uitleg geven waarom je deze rapporteert, vervolgens komt het automatisch bij de mods binnen en zullen we ernaar kijken.

*****************************************************************************
Dit topic wordt vanzelf aangevuld als er nieuwe vragen zijn.
Heb je een vraag ontrent de community, stuur ons een DM. Andere vragen kan je stellen door een topic te openen.

  • Like 3
  • Thanks 3

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...