Ga naar inhoud

Vragen aan de redactie/mods


TheRock

Aanbevolen berichten

Wat was er mis met mijn post in de CdAB waar ik een waarschuwing voor heb gekregen? Welke post gaat het om en wat was er mis mee? 

Het enige wat in de waarschuwing te zien is is: "Inappopriate Language". Dat lijkt me nare scheldwoorden waarvan ik ze volgens mij niet gebruikt hebt. Ik kan het mis hebben hoor. Het enige wat ik me kan bedenken is het doorboorduren op de poging tot belediging van Arachiya, waarbij ik mijn niveau netjes tot zijn niveau heb aangepast. Ik heb nergens gezien dat zijn berichten niet door de beugel konden, dus dit daardoor komt deze waarschuwing voor mij als verrassing.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-3-2022 om 04:30, Jas zei:

Wat was er mis met mijn post in de CdAB waar ik een waarschuwing voor heb gekregen? Welke post gaat het om en wat was er mis mee? 

Het enige wat in de waarschuwing te zien is is: "Inappopriate Language". Dat lijkt me nare scheldwoorden waarvan ik ze volgens mij niet gebruikt hebt. Ik kan het mis hebben hoor. Het enige wat ik me kan bedenken is het doorboorduren op de poging tot belediging van Arachiya, waarbij ik mijn niveau netjes tot zijn niveau heb aangepast. Ik heb nergens gezien dat zijn berichten niet door de beugel konden, dus dit daardoor komt deze waarschuwing voor mij als verrassing.

Het is ook nooit jouw schuld natuurlijk.

  • Like 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, LeroyDogg zei:

Het is ook nooit jouw schuld natuurlijk.

Ik vind grapjes leuk met bewuste hypocrisie (en daarmee zelfspot) en tegelijkertijd olie op het vuur gooien. Je krijgt van mij een like-ie. Likeie. Like-je. Een kleine like!

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Waarom kan The Rock vandaag niet meer likes uitdelen? Hoezo zit daar een beperking op?

The Great One heeft Millions aaaaaaaaand Millions of Fans hier op PU.nu zoals bekend, en moet dus wel de nodige aandacht en liefde aan al deze fans kunnen geven dagelijks ??‍♂️

  • Like 2

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-3-2022 om 16:54, TheRock zei:

Waarom kan The Rock vandaag niet meer likes uitdelen? Hoezo zit daar een beperking op?

The Great One heeft Millions aaaaaaaaand Millions of Fans hier op PU.nu zoals bekend, en moet dus wel de nodige aandacht en liefde aan al deze fans kunnen geven dagelijks ??‍♂️

Even @MartinVerschoortaggen, krijgen we misschien antwoord!

  • Like 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Op 6-4-2022 om 10:08, Entropy zei:

Ik heb een vraag voor de redactie:

 

Waarom krijg ik een "gebruiker heeft geen toegang tot deze pagina" melding als ik probeer in te loggen op de hoofdpagina?

Volgens mij werkt deze site met twee verschillende userdatabases, eentje voor frontpage en eentje voor community. Dus.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
2 uren geleden, LeroyDogg zei:

Vraag aan de mods: zijn jullie hier aanwezig? Het lijkt namelijk net het Wilde Westen, geen gezag te bekennen.

Bij voorbaat dank voor het antwoord!

Hoi Leroy, leuke vraag!

Het korte antwoord is ja, @Labbersen ik zijn aanwezig en lezen alles. Echter hebben we met zijn tweeën besloten dat het powerweb toch niet te redden is, dus gedogen we het wangedrag van de userbase.

aangepast door Avant-La-Lettre
  • Haha 1

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Hoi Leroy, leuke vraag!

Het korte antwoord is ja, @Labbersen ik zijn aanwezig en lezen alles. Echter hebben we met zijn tweeën besloten dat het powerweb toch niet te redden is, dus gedogen we het wangedrag van de userbase.

Hoi Avant,

Dank je voor het snelle antwoord. Fijn om te horen dat er wordt meegekeken en uiteraard al mijn begrip voor de situatie. Ik zal dan verder gaan met mijn wangedrag en een gerust hart, wetend dat mods het schijt hebben aan deze ooit ow zo mooie Powerweb!

Mvg,

Dogg.

  • Haha 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...