Ga naar inhoud

Het Mysterie


Jas

Aanbevolen berichten

Er was eens een forum hier ver ver ver vandaan. Daar kon je berichten plaatsen die op de site kwamen te staan.

Op een dag gebeurde er iets raars! Het forum veranderde van kleur, hij was niet meer paars.

De daaropvolgende jaren raakte er heel veel kwijt. Users, mods, humor en veel functionaliteit.

Nu is het na de zomer en werkt het forum weer wat meer naar behoren. Daarmee ook een kans het overige gemis aan te boren.

Vol goede moed werd er gebruik gemaakt van de nieuwe site. Ondanks een paar zure comments werd het toch een erg leuke tijd.

Plotseling stagneerde de opwaardse lijn en dreigde de stemming om te slaan in ontstemming en venijn.

Het onverklaarbare was wederom teruggekeerd, het verdwijnen van posts werd niet gecommuniceerd.

Users vroegen "Waar zijn de posts heen?", de posts waren toch niet obceen?

Reactie hierop bleef uit, ondanks veel kritisch geluid.

De verdwenen posts zullen ze moeten missen, en de reden ervoor kunnen we alleen maar gissen.

Komt hier ooit verandering in? Of heeft trekken aan een dood melaats paard geen zin?

Het Mysterie.

  • Like 9
  • Thanks 2
  • Confused 1

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna iedereen prijst dit gedicht, echter één iemand niet.

Wie dat is laat zich raden, en zijn aanwezigheid doet mij verdriet.

 

  • Like 2
  • Sad 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig gerijmd, ik leg wel even uit waarom we het vanaf nu niet meer gaan doen.
We hebben echt geen tijd meer om voor elk verwijderd berichtje een melding te maken over dat het verwijderd is, zeker met dit forum is het gewoon simpelweg niet te doen. We zien dagelijks honderden berichten voorbij komen zowel hier als op de FP, als we dan ook nog eens bij elk bericht dat we verwijderen een berichtje neer moeten gooien dat het verwijderd is dan krijgen we er letterlijk een dagtaak aan. Ik snap dat het een gemis kan zijn maar een menig forum zie ik ook niet dat een mod bij elke poep en scheet een melding dropt dat het weggehaald is. Meestal wel een bericht dat een persoon een corrigerende melding krijgt.
Als het goed is is de uitleg waarom we berichten soms verwijderen te vinden in het FAQ topic.
Het is ook slim om even de regels door te nemen, zo voorkom je dat je berichten verwijderd worden.

 

  • Like 3

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

@soldier24Dankje voor je reactie, stel ik zeker op prijs. Was ook in de veronderstelling dat er vorige keer was toegezegd dat het bericht: "bericht verwijderd"  geplaatst werd wanneer dat gebeurd, vandaar mijn verwarring. Ik zie ook wel eens op dit type fora dat berichten automatisch dat "bericht verwijderd" wordt weergegeven zonder dat er een bericht van een mod aan te pas hoeft te komen. Kan dat op dit forum geimplementeerd worden? Tijdwinst en transparantie in een! Dubbelwinst! @LabbersIk waardeer tijd die de mods aan dit forum besteden, is ook niet als bash op soldier bedoeld. Ook gezien de beperkte hoeveelheid mods en gebrek aan tijd neem het dan ook niet kwalijk dat alle zure reacties van een bepaalde user over het hoofd gezien worden.

 

  • Like 2
  • Sad 1

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

image.png.32873422b07514a41a7513d9ca12a154.png

Er is een nieuwe functionaliteit op het forum dat de mods meer tijd gaat kosten. Het is goed om te zien dat er meer tijd voor mods beschikbaar is om dit forum in goede banen te leiden. Ter bevordering van een fijn forum mijn vraag of de  onderwerpen waarvan eerder geen tijd was bij mods ook opgepakt worden? (Is toevallig ter sprake gekomen in dit topic)

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...