Ga naar inhoud

Wat spelen we dit weekend?! (2.0)


TheRock

Aanbevolen berichten

Ben begonnen aan DMC5, was in de aanbieding voor €11,- op PSN. Op PS2 destijds gespeeld en vond ‘m echt tof, kan nog ff niet de flow vinden maar dat komt waarschijnlijk doordat ik telkens niet meer dan 1,5 uur achter elkaar kan spelen. Ziet er wel dope uit op de PS5, dat dan weer wel??

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

GTA 3. Ik ben zelf bij San Andreas ingestapt, en het verbaast me hoe snel Rockstar indertijd stappen heeft gezet (van GTA 3 naar GTA SA een 3 / 4 jaar later). GTA 3 zal indertijd vast briljant geweest zijn, maar mist het hele verhalende aspect van latere GTA games en heeft een bizar kleine map.

aangepast door Avant-La-Lettre

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-8-2022 om 10:51, Avant-La-Lettre zei:

GTA 3. Ik ben zelf bij San Andreas ingestapt, en het verbaast me hoe snel Rockstar indertijd stappen heeft gezet (van GTA 3 naar GTA SA een 3 / 4 jaar later). GTA 3 zal indertijd vast briljant geweest zijn, maar mist het hele verhalende aspect van latere GTA games en heeft een bizar kleine map.

Props dat je die game nu nog speelt. Ik werd destijds weggeblazen door de game maar het heeft de tand des tijds niet glansrijk doorstaan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...