Ga naar inhoud

Stelling van de dag. waarom the witcher 3 wild hunt nog altijd de beste RPG is.


Game-BOY

Aanbevolen berichten

 

Ik vind de witcher 3 wilt  hunt nog altijd de beste RPG ooit gemaakt. Als ik kijk naar de gigantische grote van de wereld van the witcher 3. De sfeer/setting/muziek die is gebuikt. Krijg ik echt een gevoel alsof ik in een episch avontuur vol ridders/krijgsheren mythische wezen word gezogen. Er zit echt heel veel diversiteit in wat je allemaal kunt doen in de wereld van the witcher. Zo kun je van alles doorzoek van kastelen burchten ondergrondse catacomben kerkers groten geheimenen gangen en nog veel meer. Je kunt hier ook van alles vinden van schatten tot aan gevaarlijke monsters/bandieten. Je kunt als Geralt of Rivia ook contracten aan nemen. Die gaan van het terug bergen van verloren voorwerpen tot het verslaan van gevaarlijke monsters of krijgsheren. Of versla gevaarlijke bandieten die vaak versholen zitten in kampen of bergen. Er zit echt heel veel diversiteit in wat je allemaal kunt doen in de wereld. Zowel de main quests als de secondary quests of witcher contracts en Treasure hunts bieden voldoende afwisseling zodat  the witcher vrijwel nooit verveelt. De game geeft je op dit gebied ook zeer veel vrijheid hoe je de game speelt.  En als klap op de vuurpijl ziet dit er zelfs nu nog voor een game van 6 Jaar oude nog altijd grafisch nog altijd zeer indrukwekkend uit.  Nu zal niet iedereen het met mij eens zijn dat witcher 3 wild hunt de beste RPG is dat is namelijk mijn persoonlijke mening. Er zijn namelijk ook zat mensen die vinden dat zelda breath of the wild de beste RPG ooit is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het totaal oneens met deze stelling. De game is nog altijd niet bepaald bug vrij is. Zo wil het nog wel eens voorkomen dat de game bij snelreizen doet crashen of dat hij niet wilt saven op momenten dat ik niet in een gevecht zit. Verder komt het ook soms voor dat ik geen zwaard kan trekken tijdens een gevecht of dat een missie niet doet triggeren. Allemaal bug die er al vanaf het begin in zaten en dus nooit zijn opgelost en voorlopig dus ook niet worden opgelost. Aangezien ze nu aan de next gen verzien van the The Witcher 3 bezig zijn. Die op zijn vroegst  pas eind 2022 uit gaat komen ben ik bang. En het is te hopen dat die niet ook weer vol gaat zitten met bugs.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heb ik toen ik de The Witcher 3 speelde op mijn PS5. Weer een crash gehad dit gebeurde toen Ik in het game menu ging. Dit is in de tijd dat ik hem op mijn gewone PS4 speelde en later op de Pro ook al meerdere keren voorgekomen.  In mijn ogen zit de game als het op de bugs aan komt nog altijd niet op een acceptabel niveau.

Edit: PS zojuist ben ik zelf nog tegen een behoorlijke grafische glitches aangelopen een dwerg die half in de vloer stak. iets wat ik in het verleden ook al vaker bij deze game heb gezien. Ik hoop echt dat ze bij cd projekt red met hun cyberpunk 2077 debacle inmiddels wel iets geleerd hebben. En dat de next-gen versie van The Witcher 3 meer bug vrij gaat zijn dan deze.

aangepast door Avant-La-Lettre

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...