Ga naar inhoud

Smaken veranderen en gaan dus verschillen


TheRock

Aanbevolen berichten

The Rock vroeg zich af, is jullie gamesmaak door de jaren veranderd?

The Great One merkt dat er de laatste tijd steeds minder is voor die mega grote titels. Zeker zodra er een open wereld in zit voelt het heel vermoeiend aan. Daarnaast ook al die drukke games zoals shooters gaan The Rock een beetje tegenstaan. Ondanks de geweldige producties, want het ziet er spectaculair uit, heeft The Rock meer behoefte aan rustige ontspanning en niet teveel uitdaging en vechten allemaal in die spellen. Heel jammer ergens, maar zo is het nou eenmaal. Al blijft The Rock toch die grote titels kopen en tegen beter weten in willen spelen. Hierdoor blijven ze juist meer op de plank liggen, al roepend om gespeeld te worden. Meer mensen die dit meemaken?

  • Like 1
  • Thanks 1

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maarre, bij mij is het niet echt veranderd. Competitieve games, shooters, racing games, sportgames.. dat vond ik altijd al superkut. En nu nog steeds.

Ik houd wel van story-driven games, simulators, mystery en tactische spellen, in de breedste zin van het woord. Al sinds dat ik begon met gamen (7, 8 jaar oud?) heeft dit mijn voorkeur. Ik denk ook niet dat je je verplicht moet voelen om alle blockbusters te spelen zodat je kan meepraten. Gewoon lekker spelen waar je zin in hebt.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Doornroosje zei:

Maarre, bij mij is het niet echt veranderd. Competitieve games, shooters, racing games, sportgames.. dat vond ik altijd al superkut. En nu nog steeds.

Ik houd wel van story-driven games, simulators, mystery en tactische spellen, in de breedste zin van het woord. Al sinds dat ik begon met gamen (7, 8 jaar oud?) heeft dit mijn voorkeur. Ik denk ook niet dat je je verplicht moet voelen om alle blockbusters te spelen zodat je kan meepraten. Gewoon lekker spelen waar je zin in hebt.

Bij mij eigenlijk wel hetzelfde. Ik ben ook totaal niet bij met de nieuwste games in het algemeen, maar dat ligt ook aan mijn schrale laptop. De enige nieuwe games die ik even een beetje heb gespeeld zijn Halo en Forza Horizon, maar dat zijn wel uitzonderingen.

  • Like 2

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn voorkeur is de laatste jaren zelfs toegenomen.
Ik speelde voorheen bv nooit RPG's maar ben dat genre steeds meer gaan waarderen.

Wel is mijn spanningsboog aanzienlijk verkort.
Ik kan een game starten, het te gek vinden maar na 5 uur spelen wegleggen om het een half jaar niet meer te spelen.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Reb3nga zei:

Mijn voorkeur is de laatste jaren zelfs toegenomen.
Ik speelde voorheen bv nooit RPG's maar ben dat genre steeds meer gaan waarderen.

Wel is mijn spanningsboog aanzienlijk verkort.
Ik kan een game starten, het te gek vinden maar na 5 uur spelen wegleggen om het een half jaar niet meer te spelen.

Daar loopt The Rock dus ook tegenaan, maar uitspelen is een soort zelfopgelegde verplichting. Kena is helemaal top bijvoorbeeld, maar gewoon geen zin meer in na een tijdje ??‍♂️

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Entropy zei:

Ik merk zelf ook dat gigantische open wereld games en epische 40+ uur rpgs mij tegen zijn gaan staan nu ik ouder wordt en minder tijd voor games heb.

The witcher 3 is een geweldige game, maar hij mocht van mij de helft korter zijn. 

Ja dit merk ik ook inderdaad. Toen ik halverwege AC Valhalla was had ik het eigenlijk wel gezien en wilde ik gewoon het einde halen. Vroeger had ik te weinig geld en te veel tijd voor games. Nu is het omgekeerd.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Mijn smaak is zeker verandert. Speelde vroeger alleen westerse games en het was altijd multiplayer. Nu speel ik 75% van de tijd alleen nog maar singeplayer en dan voornamelijk JRPG's.

Wel begint mijn smaak sinds het laatste half jaar weer iets te veranderen. Heb MMO's ontdekt en die vind ik ook tof. Daarnaast begin ik weer meer westerse games ernaast te spelen. 

Ten slotte ook echt een verzamelaar geworden, ik speel lang niet alles wat ik koop. Maar vind het hebben van een fysieke bibliotheek fantastisch.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...