Ga naar inhoud

CdAB 141 [CXLI] Geen porum dit nieuw forum

LeroyDogg
 Delen

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, VerDikkieDik zei:

ik ben dus twee weken geleden al geboosterd. Ik moest toen bukken, en kreeg hem van achter ingespoten, achter de Ahoy zegmaar. Hoort dit? Ik heb nog steeds last, kan niet zitten enzo. 

Dat heb je als je hen hun zin geeft.

Want helemaal in het begin van de pandemie, wilden ze anale testen doen. 

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Arendjuice hier :p het enige echte JUICE-channel van pu.nl! voor al jouw JUICE!  met vandaag weer nieuwe juice: marco borsato en ali b (marokaan) hebben GRENSOVERSCHRIJDEND gedrag vertoond bij TVOH en ook vandaag in het nieuws: user arendjan keihard in zijn hol geneukt door user soldier24 met een officiële waarschuwing vanwege het uitschelden van een user (terecht!!)

dit was het voor vandaag 🙂 tot volgende keer

• Like 2
  • Thanks 1
  • Sad 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Arendjan zei:

hey Arendjuice hier :p het enige echte JUICE-channel van pu.nl! voor al jouw JUICE!  met vandaag weer nieuwe juice: marco borsato en ali b (marokaan) hebben GRENSOVERSCHRIJDEND gedrag vertoond bij TVOH en ook vandaag in het nieuws: user arendjan keihard in zijn hol geneukt door user soldier24 met een officiële waarschuwing vanwege het uitschelden van een user (terecht!!)

dit was het voor vandaag 🙂 tot volgende keer

Lekker bezig! Expose die goorlappen.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...