Ga naar inhoud

Mario Kart


Mindless

Aanbevolen berichten

  Dr. Serkan Toto van Kantan Games zei het volgende:

Quote

I am aware Mario Kart 8 Deluxe is still selling very well on the Nintendo Switch, but Mario Kart 9 is in active development (and comes with a new twist) and Nintendo could tease it this year. On mobile, Nintendo has been very silent since Mario Kart Tour's launch in 2019, but I think 2022 is when we will see an established IP arriving on smart devices again.

Bron

Volgens Serkan Toto is Mario Kart 9 op dit moment in ontwikkeling en zal het een nieuwe twist bevatten.

Wat hopen jullie dat deze twist gaat worden? Ik hoop op militaire wapens als powerup! Of NFT integratie!!

 

  • Like 1

:classic_cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Mindless zei:

  Dr. Serkan Toto van Kantan Games zei het volgende:

Bron

Volgens Serkan Toto is Mario Kart 9 op dit moment in ontwikkeling en zal het een nieuwe twist bevatten.

Wat hopen jullie dat deze twist gaat worden? Ik hoop op militaire wapens als powerup! Of NFT integratie!!

 

Ik denk dat Mario Kart een soort van Smash-achtige upgrade krijgt, met verschillende personages uit andere games die in de loop der jaren gereleaset worden. En elk personage natuurlijk zijn eigen speciale powerups ofzo.

  • Like 1

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

MK8 Deluxe wordt hier nog steeds elke maandagavond met een paar vrienden gespeeld.
Deze game is hard op weg één van mijn meest gespeelde games ooit te worden.

Ik hoop dat ze de gameplay min of meer tweaken en niet al te grote veranderingen gaan doorvoeren,.
If it ain't broken, don't fix it!

Verder zou de game jaarlijks een update kunnen krijgen, met nieuwe tracks en characters.
Een brug naar F-Zero zoals de twee F-Zero tracks zoals in MK8 zou ook meer dan welkom zijn.

We wachten het af...
 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 5 maanden later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...