Ga naar inhoud

Het grote XBOX topic


Mindless

Aanbevolen berichten

De beurskoers van Activision Blizzard is al een jaar lang aan het dalen vanwege al die schandalen. Ik denk dat Microsoft dit ziet als een mooi moment om de boel voor een zacht prijsje op te kopen. Vervolgens knikker je het hele management eruit en claim je dat je schoon schip gemaakt hebt en de schandalen voorbij zijn.

 

Ik ben wel benieuwd wat hun strategie gaat zijn omtrent exclusives, of ze zo veel mogelijk geld willen verdienen door series als Call of Duty aan iedereen te verkopen, of dat ze er exclusives van willen maken om mensen over te halen een Xbox te kopen.

aangepast door Avant-La-Lettre

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-1-2022 om 19:26, Avant-La-Lettre zei:

Ik ben wel benieuwd wat hun strategie gaat zijn omtrent exclusives

Ben hier ook benieuwd naar. Ik verwacht ergens dat ze al die opgekochte franchises wel blijven aanbieden op andere platformen, maar dat ze al die franchises wel zullen gaan toevoegen aan hun Gamepass.

De Gamepass is nu al heel erg aantrekkelijk, met de EA play partnership die ze hebben, alle xbox-franchises die ze al aanbieden en ook de bethesda games die erop staan. En zoals vele andere industrieën die zijn verschoven naar een subscription-model zal dat ook met de gamesindustrie gebeuren verwacht ik, en Microsoft heeft hier een hele grote voorsprong op.

Ben benieuwd welke keuzes Valve met Steam gaat maken na deze grote verandering in de industrie.

:classic_cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...