Mr_G Geplaatst: 26 januari 2022 Delen Geplaatst: 26 januari 2022 Hebben jullie deze game al eens gezien of gespeeld? Heb vernomen dat het op Gamepass staat. Als dat zo is, zou ik het zeker eens uitchecken, want ik hou deze van oorsprong zijnde PC-game al een hele tijd in de gaten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr_G Geplaatst: 26 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2022 X box Series X announcement: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Entropy Geplaatst: 26 januari 2022 Delen Geplaatst: 26 januari 2022 Ik heb het gespeeld. Ziet er enorm tof uit en speelt lekker, maar de latere levels worden te frustrerend qua gameplay om de game leuk te blijven vinden 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 25 augustus 2022 Delen Geplaatst: 25 augustus 2022 Nooit van gehoord Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.