Ga naar inhoud

Uncharted Legacy of Thieves Collection (PS5)

Mr_G
 Delen

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Mr.Gans zei:

Bevalt het? 

Indrukken tot zover: Extreem gedetailleerde graphics, (krijg er wat Ratchet & Clank: Rift Apart-vibes van) knappe raytracing-belichting, en tot zoverre, de beste Dual Sense-implementatie tot nu toe. 

Het grappige is dat de graphics dezelfde zijn als de originele op PS4 en de game heeft geen ray tracing.

Of je hebt een goede dealer, kan ook.

• Haha 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, LeroyDogg zei:

Het grappige is dat de graphics dezelfde zijn als de originele op PS4 en de game heeft geen ray tracing.

Of je hebt een goede dealer, kan ook.

Ik zal een video komen delen, want de game heeft WEL ray-tracing.

Ook CoD Vanguard heeft een ray-tracing-update gekregen.  

Is dat niet eigenaardig, dat er over ray-tracing niet meer gesproken wordt wanneer het geïmplementeerd is, maar hiervoor John Lenneman niet kon zwijgen over ray-tracing, en de Llllllightning? 

Is dat niet eigenaardig? 

Ik denk dat ik het weet...

IO-interactive heeft de ray-tracing-capaciteiten van de PS5 de hemel in geprezen.

Niet die van de Series X, die van de PS5, tijdens de ontwikkeling van de ray-tracing-update voor Hitman 3. 

(en zoals ik zei, heeft Hitman 3 de meest spectaculaire ray-tracing-implementatie tot nu toe, wat echter van de troon gestoten wordt door Terminator Resistance, en nu dus deze Legacy of Thieves Collection)

Waar het op neer komt, is dat veel PS5-titles een ray-tracing-update krijgen, en dat dit ten stelligste wordt ontkent. 

Een andere reden zou kunnen zijn dat we wat butthurt PC-gamers hebben met niet RTX-compatibele kaarten dat een kruistocht houden tegen ray-tracing nieuws op console, omdat ze daar niet tegen kunnen. 

Of omdat de nextgen-consoles krachtiger blijken te zijn dan elke PC dat geen Alienware in het logo heeft staan... 

Ik ben niet aan het generaliseren, dus lezer, voel je niet aangevallen, maar bij elk platform hebben we zulke types mensen, de Sony-pony, de Xbot, en de PC-Master-Race. (ALLEEN maar als je de nieuwste tech hebt! Dat vergeten ze er vaak bij te vermelden...)

Terug naar deze game.

Er zit een constante stroefheid op de linker trekker. 

Een weerstand, zoals bij het spannen van een boog. 

Wanneer je geen wapen draagt, en de linker trekker indrukt, dan kijk je over je schouder. 

Het is heel aangenaam om die weerstand te voelen, en ik denk weleens na over het feit hoe de Dual Sense-implementatie bij Grand Turismo 7 gaat uitpakken...

Want dat is toch wel een heel bijzonder stuk technologie... 

Die genereerde stroefheid, is als ik het juist heb, electronisch.

Dat berekent vliegensvlug hoeveel en waar je weerstand moet voelen. 

Ik ken daar niet veel van, maar ik ben daar zwaar van onder de indruk. 

aangepast door Mr.Gans
Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Mr.Gans zei:

Ik wacht met klem op je reactie om te ontkennen dat dit raytracing is.

Pre-rendered shadows? Als je de game op PS4 hebt gespeeld zou je weten dat dit er al in zat en GEEN ray tracing is. Of ben je overtuigd dat het wel zo is omdat iemand in de titel van zijn Youtube filmpje Uncharted en Ray Tracing heeft gezet?

Kom op, Gans. Beetje logica gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dit is nog maar de belichting, mooie raytracing-video's van prachtige ray traced belichting met uitzonderlijke godrays maar raytraced reflecties zijn er uiteraard ook. 

Hmm, misschien deel ik zo'n video ook wel, want ik heb begrepen dat daar een markt voor is,  (dit kan doorslaggevend zijn bij je beslissing om het spel al dan niet opnieuw aan te schaffen) alleen kan je er jammer genoeg niets mee verdienen.

aangepast door Mr.Gans
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

“Wanen zijn afwijkende denkbeelden over een bepaalde situatie. Er gebeurt iets, je trekt hier verkeerde conclusies uit en meestal ben je erg overtuigd van je gelijk. Wanen kunnen onderdeel uitmaken van een psychose. Hoewel wanen er soms heel dramatisch uitzien, is het belangrijk te beseffen dat het onderliggend altijd gaat over hele gewone menselijke angsten en zorgen.”

https://www.psychosenet.nl/psychose/psychose-symptomen/wanen/

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, TheRock zei:

Maar The Rock wil vooral weten of hij lekker speelt dus?

Ik vind dat het wat traag speelt. 

Veel praten, rustige opbouw, veel klimmen en klauteren. 

Is ook zoiets waar je maar net zin voor moet hebben. (daarom is het goed diversiteit in je gamecollectie te hebben. 

Buiten dat is het natuurlijk een topgame, knappe moderne animaties en interacties van het hoofdpersonage met de omgeving, en prachtige setpieces. 

Ben je zeker wel even zoet mee. 

Maar met al die games die deze maand komen, zou ik toch passen. 

Het is en blijft sowieso een aanrader om in je collectie te hebben, om eventueel later eens te spelen. 

aangepast door Mr.Gans
  • Sad 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ook CoD Vanguard heeft een ray-tracing-update gekregen.  

Ook dit is niet waar.

• Like 1

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

The Rock is er aan begonnen. Nog niet veel verschil te zien bij graphics mode zo met het eigen blote oog. Dat verschil tussen 30 FPS en 60FPS merk je wel gelijk als je achter elkaar switcht. The Rock weet iig niks meer van het verjaar, behalve dat je die retro game kon spelen, dus voelt als een nieuw avontuur. En Uncharted is altijd een heel erg lekker avontuur 😁

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen