Ga naar inhoud

CdAB 142 [CXLII] Tot diep in de nacht een bikkel = eelt op de snikkel


Arendjan

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden, Mr.Gans zei:

When I say something like that, it's true, otherwise I wouldn't say it. 

Do not feel as if I'm attacking you Leroy, that's not true. 

I do not voel as if je me attackt! And ofcourse is het true als je het zegt, even if je helemaal geen evidence hebt! But who heeft evidence nodig, fuck science amiright?!?

  • Haha 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, TheRock zei:

Heeft er iemand een standaard toestemmingsformulier voor The Rock welke hij kan meenemen naar de kroegen aangezien die weer open gaan? The Great One hoorde dat je tegenwoordig in 7-voud toestemming moet hebben van een vrouw om haar aan te mogen spreken. 

Kom op, als je vrouw / vriendin / zusje / dochter / een andere vrouw uit je leven ongevraagd dickpics en vieze appjes krijgt doorgestuurd van haar lelijke en dikke baas, terwijl ze meermaals heeft aangegeven er geen behoefte aan te hebben, dan wil jij toch ook niets liever dan die teringlijer aan kloten opknopen aan de hoogste boom?

De standaard voor met vrouwen praten is gewoon dat je naar haar luistert als ze zegt dat ze iets niet wil, en je niet ongevraagd aan haar zit. Het probleem is dat de wereld blijkbaar vol zit met sneue figuren die zelfs dat niet voor elkaar krijgen.

aangepast door Avant-La-Lettre
  • Like 3

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Kom op, als je vrouw / vriendin / zusje / dochter / een andere vrouw uit je leven ongevraagd dickpics en vieze appjes krijgt doorgestuurd van haar lelijke en dikke baas, terwijl ze meermaals heeft aangegeven er geen behoefte aan te hebben, dan wil jij toch ook niets liever dan die teringlijer aan kloten opknopen aan de hoogste boom?

De standaard voor met vrouwen praten is gewoon dat je naar haar luistert als ze zegt dat ze iets niet wil, en je niet ongevraagd aan haar zit. Het probleem is dat de wereld blijkbaar vol zit met sneue figuren die zelfs dat niet voor elkaar krijgen.

Dan wil The Rock die zeker opknopen, geen zorgen ?

The Rock zou wel graag eens zien wat er nu allemaal gestuurd is, voordat The Rock mee doet aan deze heksenjacht. The Great One probeert zich voor te stellen hoe dat dan gaat. Man stuurt appje, geen reactie, man stuurt nog een appje, weer geen reactie, man denkt hè laat ik dan een dickpick sturen… raar toch? We weten het gewoon niet. 

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, TheRock zei:

Dan wil The Rock die zeker opknopen, geen zorgen ?

The Rock zou wel graag eens zien wat er nu allemaal gestuurd is, voordat The Rock mee doet aan deze heksenjacht. The Great One probeert zich voor te stellen hoe dat dan gaat. Man stuurt appje, geen reactie, man stuurt nog een appje, weer geen reactie, man denkt hè laat ik dan een dickpick sturen… raar toch? We weten het gewoon niet. 

Misschien eens een keer in gesprek gaan met een vrouw ipv zelf vanalles verzinnen of invullen.

  • Like 3

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Arendjan zei:

Ik kreeg inderdaad nooit een laatste waarschuwing van jou, Jas. Werd altijd direct voor meerdere weken van de site geflikkerd... Tiran.

Ik zou een goede dictator kunnen zijn denk ik, behalve dat er vanuit buurlanden constant gedreigd wordt met sancties en gejank over mensenrechten enzo. Mimimi je mag niet alle huisjesmelkers en BMW-rijders systematisch uitroeien enzo. Ja hallo, wie is hier nou de dictator jij of ik?

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, TheRock zei:

Dan wil The Rock die zeker opknopen, geen zorgen ?

The Rock zou wel graag eens zien wat er nu allemaal gestuurd is, voordat The Rock mee doet aan deze heksenjacht. The Great One probeert zich voor te stellen hoe dat dan gaat. Man stuurt appje, geen reactie, man stuurt nog een appje, weer geen reactie, man denkt hè laat ik dan een dickpick sturen… raar toch? We weten het gewoon niet. 

https://www.nrc.nl/nieuws/2022/02/07/de-appjes-van-marc-overmars-werden-almaar-dwingender-a4084706

"Marc Overmars staat in het toilet. Hij is bij Ajax. Dat ziet de vrouw die het whatsappje ontvangt. Ze herkent de tegels op de wand.

De vrouw maakt direct een screenshot. Dat doet ze wel vaker. Het contact tussen hen begon onschuldig, maar gaandeweg ging de directeur voetbalzaken zich steeds vrijpostiger gedragen tegenover zijn ondergeschikte. Hij meldde dat hij het warm had. Of hij appte dat hij „iets voelde opkomen”. Wat droeg zij?

Soms gaat hij nog verder, zoals nu. Overmars heeft een foto meegestuurd. Een dickpic. En het is niet de eerste die ze ontvangt. Ook niet de laatste."

"De krant sprak met elf (oud-)medewerkers van Ajax, die om verschillende redenen anoniem willen blijven, uit vrees voor mogelijke consequenties voor hun baan. Vrouwen zijn bang uit de school te klappen over de rijkste, bekendste en meest succesvolle sportclub van Nederland. Naast de gesprekken kreeg de krant inzage in Whatsappgesprekken en raadpleegden de auteurs aanvullende en ondersteunende bronnen."

"Bij sommige medewerkers was zijn bijnaam ‘geilneef’. Drie vrouwen vertellen dat hij zich aan hen opdrong. Sommige wisten zich geen raad met zijn gedrag, hadden geen idee hoe ze moesten reageren op complimenten over hun uiterlijk of voorstellen om samen wat te drinken.

Overmars is een einzelgänger. Hij at zijn soepje het liefst op zijn kamer, alleen. Soms struinde hij over de burelen, koffiebekertje in de hand. Dan stopte hij om een praatje te maken, meestal bij vrouwen. Kon hij hen nog ergens mee helpen? Appen had zijn voorkeur, soms op maar enkele meters afstand. Drankje doen? Het had iets dwangmatigs, vertellen ondergeschikten, het gesprek aan de gang houden, ook als de ander daar niet op zat te wachten. Kwestie van uitzitten en ondergaan.

Andere vrouwen voelden zich gedwongen om zijn appjes wel te beantwoorden. Na een kleine opening – een ogenschijnlijk onschuldig antwoord – beet hij zich vast. Hij wilde horen wat ze deden, met wie ze waren, wat ze aan hadden. En hij vroeg om complimenten. De manier waarop hij contact legde, werd almaar dwingender. Hij deinsde er niet voor terug foto’s van zijn geslachtsdeel te sturen."

TL/DR: De NRC heeft de piemelmuis van Marc Overmars bij verschillende vrouwen op de telefoon aangetroffen en whatsapp gesprekken ingezien. Zoals jij het omschrijft is min of meer precies hoe het is gegaan.

aangepast door Avant-La-Lettre
  • Like 1

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, DunneDraak zei:

Ga je dus hartstikke hard roepen dat de Nederlanders hastikke mega vals spelen door met het ijs te sjoemelen om vervolgens zelf een wereldrecord te rijden. Wat een sneu neus ben je dan 

Vreemde snuiter inderdaad. Noem één sport waar deelnemers géén mening hebben over de omstandigheden, scheidsrechter etc.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Vreemde snuiter inderdaad. Noem één sport waar deelnemers géén mening hebben over de omstandigheden, scheidsrechter etc.

Over de scheidsrechter vind ik nog daaraan toe. Maar meneer noemt dit een van de grootste sportschandalen ooit. Hij maakt het zelfs nog groter dan doping. Hiermee ondermijnt hij dus alle prestaties die de Nederlandse schaatsers hebben behaald deze olympische spelen en de eventueel zelfs de vorigen. Dat is gewoon respectloos voor deze topsporters die hun hele leven toewerken naar dergelijke prestaties

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, TheRock zei:

Dan wil The Rock die zeker opknopen, geen zorgen ?

The Rock zou wel graag eens zien wat er nu allemaal gestuurd is, voordat The Rock mee doet aan deze heksenjacht. The Great One probeert zich voor te stellen hoe dat dan gaat. Man stuurt appje, geen reactie, man stuurt nog een appje, weer geen reactie, man denkt hè laat ik dan een dickpick sturen… raar toch? We weten het gewoon niet. 

Mwa mijn vriendin liet wel eens oude Tinder gesprekken van haar lezen. Ik kijk er niet raar van op. Zijn genoeg smerige mannen/jongens op de wereld

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...