Ga naar inhoud

CdAB 142 [CXLII] Tot diep in de nacht een bikkel = eelt op de snikkel


Arendjan

Aanbevolen berichten

Wat gebeurt er eigenlijk als er een bericht niet wordt goedgekeurd? Blijft die post dan tot in de eeuwigheid in het wit in dat topic staan? Of krijg je bericht dat het bericht niet goed is?

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ce que tu fais Martin n'est vraiment pas bien ! Mes frères, mince dragon, manteau et joueur hardcore sont innocents et ne devraient pas être censurés pour leurs opinions honnêtes. Ce n'est pas la Russie ! N'apprenons-nous rien de l'histoire ? La constitution a été amendée pour cela en 1848. Des rois comme toi, Martin, vont abandonner leur pouvoir. Veux-tu çà? Sinon, je vous suggère d'annuler leurs restrictions. Ensuite, nous pouvons tous tranquillement franchir à nouveau une porte, à l'exception du mince dragon. Il a l'air mince mais en réalité c'est un coup publicitaire, un masque pour paraître plus mince que son grand frère gay, gros dragon. J'espère que tu me comprends. Je viens en paix, même maintenant.

  • Like 1

kikker4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, VerDikkieDik zei:

Ce que tu fais Martin n'est vraiment pas bien ! Mes frères, mince dragon, manteau et joueur hardcore sont innocents et ne devraient pas être censurés pour leurs opinions honnêtes. Ce n'est pas la Russie ! N'apprenons-nous rien de l'histoire ? La constitution a été amendée pour cela en 1848. Des rois comme toi, Martin, vont abandonner leur pouvoir. Veux-tu çà? Sinon, je vous suggère d'annuler leurs restrictions. Ensuite, nous pouvons tous tranquillement franchir à nouveau une porte, à l'exception du mince dragon. Il a l'air mince mais en réalité c'est un coup publicitaire, un masque pour paraître plus mince que son grand frère gay, gros dragon. J'espère que tu me comprends. Je viens en paix, même maintenant.

Bel discorso, peccato non gliene frega niente??‍♂️

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, VerDikkieDik zei:

Ce que tu fais Martin n'est vraiment pas bien ! Mes frères, mince dragon, manteau et joueur hardcore sont innocents et ne devraient pas être censurés pour leurs opinions honnêtes. Ce n'est pas la Russie ! N'apprenons-nous rien de l'histoire ? La constitution a été amendée pour cela en 1848. Des rois comme toi, Martin, vont abandonner leur pouvoir. Veux-tu çà? Sinon, je vous suggère d'annuler leurs restrictions. Ensuite, nous pouvons tous tranquillement franchir à nouveau une porte, à l'exception du mince dragon. Il a l'air mince mais en réalité c'est un coup publicitaire, un masque pour paraître plus mince que son grand frère gay, gros dragon. J'espère que tu me comprends. Je viens en paix, même maintenant.

Nee, gewoon 2 cappuccino graag

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

istockphoto-1031070270-170667a.jpg

 

(bevestiging dat deze comment officieel is goedgekeurd door Martin)

aangepast door Arendjan

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...