Ga naar inhoud

Power Unlimited Online


LeroyDogg

Aanbevolen berichten

PU.nl wordt samengesteld door een team van redacteuren, freelancers en stagiaires. Met z'n allen zorgen zij er voor dat jij nooit verlegen zit om het laatste nieuws en de beste achtergronden over alles uit de wondere wereld van games. Mocht je vragen hebben kan je die kwijt in de comments onder de artikelen of door te mailen.

F9B589D8-F6E0-4256-B6E0-E2F986A5AA2D.png

  • Thanks 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
  • 3 maanden later...

Wat waren ook al weer de namen van iedereen van de pu redactie ik ben zo slecht in namen en in de podcast weet ik wel de stem wie wie is maar de namen vergeet ik dan ik weet dat je jacco hebt ron erik niet die is van gamer.nl en je hebt er nog meer maar vergeet ze steeds zou je me die even door kunnen sturen.

Erg eigelijk van mij maar het is ook zoon groot team.

 

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-11-2022 om 12:22, TPpower zei:

Wat waren ook al weer de namen van iedereen van de pu redactie ik ben zo slecht in namen en in de podcast weet ik wel de stem wie wie is maar de namen vergeet ik dan ik weet dat je jacco hebt ron erik niet die is van gamer.nl en je hebt er nog meer maar vergeet ze steeds zou je me die even door kunnen sturen.

Erg eigelijk van mij maar het is ook zoon groot team.

 

The Rock houdt het gewoon bij Baklap 1 tm 10.

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...