Arendjan Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 Enkel van 5:00 tot 23:00 mag hier gepost worden, aangezien je buiten deze uren op bed hoort te liggen. Behalve als je nachtdienst of avonddienst hebt. Succes. 1 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 Ik draag bij aan de maatschappij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 15 februari 2022 Delen Geplaatst: 15 februari 2022 Ik draag mijn steentje bij door afgeleid te zijn van mijn werk en community.pu.nl te bezoeken Hierdoor genereer ik ad-money zodat Wouter zijn huur kan betalen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 februari 2022 Delen Geplaatst: 15 februari 2022 Ik heb een rijke vader. Als die straks dood gaat (lol) betaal ik meer erfbelasting dan jullie ooit in jullie leventjes kunnen ophoesten. Nu ga ik naar bed, wekkerje gaat weer om 3 uur, zodat ik kan posten in het bikkeltopic. PS: Arendjan is maagd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 Op 14-2-2022 om 21:47, Hardcore_gamer zei: Ik draag bij aan de maatschappij Hoe? Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 De maatschappij dat ben jij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 Op 15-2-2022 om 18:37, DunneDraak zei: PS: Arendjan is maagd Sinds vannacht in ieder geval niet meer *wink wink* Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 1 uur terug, Doornroosje zei: De maatschappij dat ben jij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 17 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2022 19 uren geleden, LeroyDogg zei: Sinds vannacht in ieder geval niet meer *wink wink* De fuck gozer... Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 17 februari 2022 Delen Geplaatst: 17 februari 2022 21 minuten geleden, Arendjan zei: De fuck gozer... Ow, dat moest geheim blijven? Sorry😓 1 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 26 februari 2022 Delen Geplaatst: 26 februari 2022 lolwat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 26 februari 2022 Delen Geplaatst: 26 februari 2022 humor is ook een vak Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 14 maart 2022 Delen Geplaatst: 14 maart 2022 The Rock is niet bang en post hier gewoon na 23:00u Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 21 maart 2022 Delen Geplaatst: 21 maart 2022 Ik mag hier nu posten. Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 Posten onder werktijd is eigenlijk het tegenovergestelde van wat bijdragen aan de maatschappij. Maar goed, ik maak mezelf er ook veelvuldig schuldig aan. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 1 uur terug, Avant-La-Lettre zei: Posten onder werktijd is eigenlijk het tegenovergestelde van wat bijdragen aan de maatschappij. Maar goed, ik maak mezelf er ook veelvuldig schuldig aan. Ik heb vandaag mijn leerlingen aan het werk gezet en ben vervolgens hier gaan posten. Toen iemand een vraag had zei ik “eerst zelf oplossing zoeken!”. Enerzijds omdat ik het didactisch best kan verantwoorden en anderzijds omdat ik gewoon een comment aan het typen was. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 32 minuten geleden, Doornroosje zei: Ik heb vandaag mijn leerlingen aan het werk gezet en ben vervolgens hier gaan posten. Toen iemand een vraag had zei ik “eerst zelf oplossing zoeken!”. Enerzijds omdat ik het didactisch best kan verantwoorden en anderzijds omdat ik gewoon een comment aan het typen was. The Rock is trots op je, prima oplossing dit 😎 1 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 2 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Posten onder werktijd is eigenlijk het tegenovergestelde van wat bijdragen aan de maatschappij. Maar goed, ik maak mezelf er ook veelvuldig schuldig aan. Onder werktijd post ik nooit iets hier, letterlijk te druk om dat te doen😪 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 2 uren geleden, LeroyDogg zei: Onder werktijd post ik nooit iets hier, letterlijk te druk om dat te doen😪 Goeie grap Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 11 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Goeie grap Nee snitch, op school werkt het niet zo. Ik snap je verwarring. Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 maart 2022 Delen Geplaatst: 28 maart 2022 Op 25-3-2022 om 18:05, LeroyDogg zei: Onder werktijd post ik nooit iets hier, letterlijk te druk om dat te doen😪 Gecondoleerd. 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 28 maart 2022 Delen Geplaatst: 28 maart 2022 Wanneer werk jij dan in godsnaam? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 28 maart 2022 Delen Geplaatst: 28 maart 2022 1 uur geleden, Labbers zei: Wanneer werk jij dan in godsnaam? Ma-Di-Do-Vr. Maar ik werk niet in God zijn naam. Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.