Ga naar inhoud

Het Ubergeweldige Comic-Topic!


Dunke

Aanbevolen berichten

Ik heb ooit de hele Guardians of the Galaxy annihilation run gelezen. Die was erg tof. Binnenkort van plan aan Sandman te beginnen. Verder lees ik niet zo vaak comics. Naar mijn idee misschien lastig te krijgen in Nederland en lastig waar je moet beginnen omdat je honderd jaar aan eerdere comics mist.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kamer ligt dan weer niet vol met comics. Maar dit komt vooral omdat er tegenwoordig zoiets bestaat als Marvel Unlimited; een app waarop ongeveer 30.000 Marvel comics staan die je voor een vast bedrag per maand kan lezen. Die app is de beste uitvinding van de afgelopen 100 jaar! 

Voor Roasted: dat probleem herken ik. Dus ik was het internet opgegaan en heb gezocht naar een site waar de complete tijdlijn uitgelegd en bijbehorende comic genoemd wordt. Zo was die weer eenvoudig te vinden in die app.

Zo heb ik de serie Absolute Carnage gelezen, dat is ook wel echt een aanrader!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, roastednerd zei:

Ik heb ooit de hele Guardians of the Galaxy annihilation run gelezen. Die was erg tof. Binnenkort van plan aan Sandman te beginnen. Verder lees ik niet zo vaak comics. Naar mijn idee misschien lastig te krijgen in Nederland en lastig waar je moet beginnen omdat je honderd jaar aan eerdere comics mist.

Nice! Die wil ik ook nog lezen. Als je ooit eens in Amsterdam bent, check Henk Comics op de Zeedijk. Een van de weinige comicshops die ik ken en ik kom er nu bijna elke week.

1 uur terug, Dwaaskaas zei:

Mijn kamer ligt dan weer niet vol met comics. Maar dit komt vooral omdat er tegenwoordig zoiets bestaat als Marvel Unlimited; een app waarop ongeveer 30.000 Marvel comics staan die je voor een vast bedrag per maand kan lezen. Die app is de beste uitvinding van de afgelopen 100 jaar! 

Voor Roasted: dat probleem herken ik. Dus ik was het internet opgegaan en heb gezocht naar een site waar de complete tijdlijn uitgelegd en bijbehorende comic genoemd wordt. Zo was die weer eenvoudig te vinden in die app.

Zo heb ik de serie Absolute Carnage gelezen, dat is ook wel echt een aanrader!

Ik zou met Marvel Unlimited zeker goedkoper uit zijn dan al mijn fysieke versies, maar ik houd er wel van. Ik heb goede dingen gehoord over die app though, dus ik ga die zeker snel checken. En ja, Absolute Carnage is ge-wel-dig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...