Ga naar inhoud

Lucht alarm anno 2022, wat moeten we ermee?


VerDikkieDik

Luchtalarm, moet ie harder?  

7 leden hebben gestemd

  1. 1. Luchtalarm, moet ie harderrrrrr?

    • ja VEUL harder, Poetin mag weten dat we solidair zijn met Oekraïne
    • ja ietsjes harder, ik wil het door me lijf voelen trillen, en voeg er nog een techno beat aan toe
    • IK HOOR JE NIET DOOR DIT LUCHTALARM WAT ZEG JE ALLEMAAL?!
    • nee hij mag zachter
      0
    • hij mag uit, ik heb een telefoon, mn oma gaat toch wel een keer dood. Boeie
      0


Aanbevolen berichten

Je kent het wel, het is maandag, de eerste maandag van de maand 11:59, je bent gewoon rustig de was aan het vouwen of het gras aan het maaien en opeens AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH het klote luchtalarm AAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gaat aan. Je schrikt je de pleuris, je laat al je was vallen, de grasmaaier valt ter plekke uit elkaar en je kind bevalt in een staat van oorlog. Ramen dicht en deuren sluiten. Nieuws aan. Maar niets is minder waar! Je kijkt op de poesjeskalender in de wc en je ziet,

oh, het was maar een oefening.

Ik kan weer normaal gaan doen en alle gebroken scherven oprapen. Wat spannend was dat. Toen ik nog op school zat vond ik het alarm nog wel leuk en spannend. En later dacht ik altijd aan die klote toeristen, hoe zouden die zich rot schrikken. Wat grappig. Maar nu denk ik, na de laatste inval in Joegoslavië, ik bedoel Oekraïne dat het toch wel dichtbij komt. Heel interessant. WAT VINDEN JULLIE? MOET IE HARDER EN NET ZO IRRITANT ZIJN ALS EEN VERREKTE UITGEREKTE VUVUZELA of lekker zacht of helemaal uit zodat ik gewoon uit kan slapen tot 1 uur 's middags mocht ik niet al lang wakker zijn. Laat het zien in de poll!

aangepast door VerDikkieDik
  • Like 3

kikker4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...