Labbers Geplaatst: 22 maart 2022 Delen Geplaatst: 22 maart 2022 Volgens mij wilde hij z'n tijd ergens anders aan gaan besteden. Er had inderdaad iets meer aandacht aan besteed kunnen worden wat mij betreft maar het zou best kunnen dat hij dat zelf niet wilde. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 maart 2022 Delen Geplaatst: 22 maart 2022 1 uur terug, Labbers zei: Volgens mij wilde hij z'n tijd ergens anders aan gaan besteden. Er had inderdaad iets meer aandacht aan besteed kunnen worden wat mij betreft maar het zou best kunnen dat hij dat zelf niet wilde. Heeft ie dat in een groepsapp laten weten, dat jij er wel van op de hoogte bent? Dat verklaart waarom @MartinVerschoorzo vaak hier nu te zien is. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 22 maart 2022 Delen Geplaatst: 22 maart 2022 (aangepast) 2 uren geleden, Doornroosje zei: Laat eens zien..? Nou vooruit! 2 uren geleden, DunneDraak zei: Ik zag laatst een pu-trui tussen gratis kleding voor vluchtelingen hangen hier op het station. Vind het maar verdacht.. Welk station is dat? Vraag ik voor een vriend. 22 maart 2022 aangepast door Jas 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 22 maart 2022 Delen Geplaatst: 22 maart 2022 46 minuten geleden, Jas zei: Nou vooruit! Welk station is dat? Vraag ik voor een vriend. Ohhh ❤️ Jas in een trui! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 22 maart 2022 Delen Geplaatst: 22 maart 2022 @roastednerden ik zijn vrindjes op Goodreads ❤️ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 22 maart 2022 Delen Geplaatst: 22 maart 2022 Zou ik mijn vrijheid weer terug mogen krijgen? Ik heb geleerd van mijn fouten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 maart 2022 Delen Geplaatst: 22 maart 2022 (aangepast) 1 uur terug, Jas zei: Nou vooruit! Welk station is dat? Vraag ik voor een vriend. Hey, vroeg jij mij niet laatst voor de Hoogvliet of ik misschien een euro kon missen? 22 maart 2022 aangepast door Arendjan ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 maart 2022 Delen Geplaatst: 22 maart 2022 (aangepast) 1 uur terug, LeroyDogg zei: Heeft ie dat in een groepsapp laten weten, dat jij er wel van op de hoogte bent? Dat verklaart waarom @MartinVerschoorzo vaak hier nu te zien is. Soldier24 heeft helaas zijn rol als moderator misbruikt door diverse users foto's van zijn penis te sturen. We zullen hem hier dan ook niet meer terugzien. Gelukkig heb ik gisteren vernomen dat hij opnieuw aan de slag kan als moderator, ditmaal bij gamer.nl. 22 maart 2022 aangepast door Arendjan 3 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2022 2 minuten geleden, Arendjan zei: Soldier24 heeft helaas zijn rol als moderator misbruikt door diverse users foto's van zijn penis te sturen. We zullen hem hier dan ook niet meer terugzien. Gelukkig heb ik gisteren vernomen dat hij opnieuw aan de slag kan als moderator, ditmaal bij gamer.nl. Gamer.be * 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 maart 2022 Delen Geplaatst: 22 maart 2022 Martin is een marionet van Poetin die ons onze vrijheid van meningsuiting wil afnemen. Gelukkig zullen vriendschap en liefde altijd overwinnen! 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 maart 2022 Delen Geplaatst: 22 maart 2022 Voordat bovenstaande comment serieus wordt genomen door deze en gene hier alvast een disclaimer dat het een grapje betaamde. Ik laat mij de mond niet snoeren!! ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 22 maart 2022 Delen Geplaatst: 22 maart 2022 42 minuten geleden, Arendjan zei: Hey, vroeg jij mij niet laatst voor de Hoogvliet of ik misschien een euro kon missen? Zou zomaar kunnen, ik snap ook echt niet dat die winkelwagentjes niet met hun tijd mee gaan. 2 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 22 maart 2022 Delen Geplaatst: 22 maart 2022 39 minuten geleden, Jas zei: Zou zomaar kunnen, ik snap ook echt niet dat die winkelwagentjes niet met hun tijd mee gaan. gaan ze wel, inflatie meegerekend moet er nu dus een euro in ipv 50 cent Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 22 maart 2022 Delen Geplaatst: 22 maart 2022 Jammer om te lezen dat hij ons verlaten heeft Maar het ga je goed @soldier24 !!! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 maart 2022 Delen Geplaatst: 22 maart 2022 (aangepast) Maak je zelf muziek, @Jas? 22 maart 2022 aangepast door LeroyDogg Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 22 maart 2022 Delen Geplaatst: 22 maart 2022 (aangepast) 3 uren geleden, Doornroosje zei: @roastednerden ik zijn vrindjes op Goodreads ❤️ Kan ik mooi zien welke doktersromans je allemaal leest. edit: nee hoor ik vind het serieus leuk om te zien wat je leest. Inspiratie opdoen is altijd fijn. 22 maart 2022 aangepast door roastednerd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 22 maart 2022 Delen Geplaatst: 22 maart 2022 2 uren geleden, roastednerd zei: Kan ik mooi zien welke doktersromans je allemaal leest. edit: nee hoor ik vind het serieus leuk om te zien wat je leest. Inspiratie opdoen is altijd fijn. De boeketreeks van Power Unlimited is mijn favoriet natuurlijk 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 22 maart 2022 Delen Geplaatst: 22 maart 2022 481 alweer, The Rock ziet dat het er al bijna weer op zit. Was dit nou het beste CdAB ooit? IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 23 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2022 Natuurlijk. Maar dat ligt vooral aan degene die hem heeft aangemaakt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dwaaskaas Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 Over doktersromans gesproken. Een paar jaar terug kocht ik "de woeste hoogte" (The Wuthering Heights) en die heb ik toen lang in de kast laten liggen omdat ik er dus achter kwam dat dit, in mijn ogen gezien, slechts een doktersroman zou blijken.. Toen ik er eindelijk in begon; ik denk niet dat er een boek is geweest dat ik zo snel heb uitgelezen, wat een pareltje bleek dat te zijn ❤ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 2 uren geleden, Dwaaskaas zei: Over doktersromans gesproken. Een paar jaar terug kocht ik "de woeste hoogte" (The Wuthering Heights) en die heb ik toen lang in de kast laten liggen omdat ik er dus achter kwam dat dit, in mijn ogen gezien, slechts een doktersroman zou blijken.. Toen ik er eindelijk in begon; ik denk niet dat er een boek is geweest dat ik zo snel heb uitgelezen, wat een pareltje bleek dat te zijn ❤ Ja het is niet voor niets een klassieker. Emily Bronte overleed jong waardoor Wuthering Heights haar enige roman is. Misschien vind je Jane Eyre dan wat, geschreven door haar zus Charlotte. Dat boek is ook revolutionair geweest in de Engelse literatuur. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Outlaw-2 Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 Dat is voor mij alweer een mooie tijd geleden, dat ik een roman heb gelezen. Lees de laatste jaren eigenlijk uitsluitend biografieën. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 Dit is dus echt genieten, een hele bios voor mezelf🤩 Nu genieten van The Batman zonder geluid van krakende chips of giechelende pubers om me heen🥳 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 Op 21-3-2022 om 10:24, LeroyDogg zei: Holy shit ik heb corona😱 En dit net een paar dagen nadat ik eindelijk genezen was van die kutgriep🙄 Ach ja, thuiswerken is ook leuk. Ik dacht dat je corona hebt? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Outlaw-2 Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 5 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik dacht dat je corona hebt? Daarom heeft hij ook een hele bios voor hemzelf. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten