Ga naar inhoud

Is het dan allemaal een leugen, hebben we geen vrienden van de PU?


Aanbevolen berichten

14 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Vraag en aanbod. Leuk dat huizen in Drenthe goedkoop zijn maar dat komt gewoon omdat helemaal niemand er wil wonen.

Klopt, omdat er rare waanbeeld vanuit de rest van Nederland is dat het hier allemaal ruk is. (Toch gaat men hier massaal op binnenlandse vakantie?). Ik vind dat prima overigens. Meer ruimte voor mij

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, DunneDraak zei:

Ik weet dat het een grapje is. Maar ik heb in die tijd ook deels voor mijn moeder gezorgd en kostgeld betaald....?

 

En dat kostgeld is even hoog als mijn huur?

Ander verhaal wel als je mantelzorger bent. Maar dat laat ik even buiten beschouwing omdat dat geen “normale” situatie is die voor de rest van NL geldt. 

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, DunneDraak zei:

Klopt, omdat er rare waanbeeld vanuit de rest van Nederland is dat het hier allemaal ruk is. (Toch gaat men hier massaal op binnenlandse vakantie?). Ik vind dat prima overigens. Meer ruimte voor mij

Nouja vakantie is ook wel anders dan wonen. Rust, natuur, leuk voor een paar dagen, maar ik zou er niet kunnen wonen. Niks tegen Drenthe overigens (mijn eerdere opmerking was een goedkope grap die mensen bv ook vaak over Limburg maken), maar voor mij zou het compleet onlogisch zijn om daar te gaan wonen. Heb helemaal geen binding met dat gebied, geen familie, geen vrienden. Dus alleen voor een huis zou onzin zijn.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Doornroosje zei:

Nouja vakantie is ook wel anders dan wonen. Rust, natuur, leuk voor een paar dagen, maar ik zou er niet kunnen wonen. Niks tegen Drenthe overigens (mijn eerdere opmerking was een goedkope grap die mensen bv ook vaak over Limburg maken), maar voor mij zou het compleet onlogisch zijn om daar te gaan wonen. Heb helemaal geen binding met dat gebied, geen familie, geen vrienden. Dus alleen voor een huis zou onzin zijn.

Ik wil wel met je binden anders

  • Thanks 1

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Doornroosje zei:

Nouja vakantie is ook wel anders dan wonen. Rust, natuur, leuk voor een paar dagen, maar ik zou er niet kunnen wonen. Niks tegen Drenthe overigens (mijn eerdere opmerking was een goedkope grap die mensen bv ook vaak over Limburg maken), maar voor mij zou het compleet onlogisch zijn om daar te gaan wonen. Heb helemaal geen binding met dat gebied, geen familie, geen vrienden. Dus alleen voor een huis zou onzin zijn.

The Rock heeft wel eens aan vrienden voorgesteld of we niet met zijn allen die kant op konden verhuizen, dan is het leuk wonen daar ?

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-3-2022 om 16:34, Doornroosje zei:

Denk ik althans, ik woon er al 8 jaar niet meer xoxo

Zal wel goed komen, DunneDraak is blank. In Schinveld / Brunssum zijn het vooral niet-blanke allochtonen (iedereen van boven de rivieren) waar men moeite mee heeft.

aangepast door Avant-La-Lettre
  • Like 1

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...