LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 184 reacties in minder dan 24h!? 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 1 minuut geleden, LeroyDogg zei: 184 reacties in minder dan 24h!? 200 moet ook lukken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 24 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Even rustig jongens, dit is zo niet bij te houden voor mij. Vanaf nu aub comments met meer dan 1 zin plaatsen. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 4 uren geleden, Arendjan zei: ''Ja maar hun doen het ook'', ''ja maar hij heb gezegd'', ''Ja maar als hun het doen waarom mag ik het dan niet''. Een samenvatting voor de users die geen zin hebben om de afgelopen 4 pagina's door te lezen ? Niet zo doen sgat, ik SMUL hier in de trein van alle berichten die ik gemist heb! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 (aangepast) Ik heb een penis. Ik wacht even de reacties af. 24 maart 2022 aangepast door AnandRampersad Daarom. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Oke ik ben bij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Mijn lachjes zijn weer op Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 4 minuten geleden, Doornroosje zei: Mijn lachjes zijn weer op Hoeveel mag je er eigenlijk per dag? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 11 minuten geleden, AnandRampersad zei: Ik heb een penis. Ik wacht even de reacties af. Ik wilde dit liken, maar mocht niet meer. ? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Tuurlijk, liken zodra je penis ziet! Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 2 minuten geleden, Jas zei: Hoeveel mag je er eigenlijk per dag? Goede vraag. Ik zal mijn bevindingen delen: vanochtend waren mijn lachjes alweer op. Maar zojuist kon ik er een plaatsen op Avant’s immigratiebeleid comment en daarna waren ze weer op. Dus ik denk dat je per 24u een aantal reacties hebt. Hoeveel? Geen idee. Misschien binnenkort eens (samen?? ??) uittesten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Overigens begon ik ironisch met het gebruik van het woord “lachje” en nu zeg ik t constant. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 1 minuut geleden, Doornroosje zei: Goede vraag. Ik zal mijn bevindingen delen: vanochtend waren mijn lachjes alweer op. Maar zojuist kon ik er een plaatsen op Avant’s immigratiebeleid comment en daarna waren ze weer op. Dus ik denk dat je per 24u een aantal reacties hebt. Hoeveel? Geen idee. Misschien binnenkort eens (samen?? ??) uittesten. Heel m'n wenkbrauwen gingen op en neer!! Wellicht is het een 24h-countdowntimer PER lachje!!! ? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 1 minuut geleden, Jas zei: Heel m'n wenkbrauwen gingen op en neer!! Wellicht is het een 24h-countdowntimer PER lachje!!! ? Ik vermoed van wel. Maar goed, we kunnen het Soldier niet meer vragen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Oooooooooooooooooh daar gaat de topictitel dus over! Ik vond eerst de titel beetje inspiratieloos, maar daar moet ik toch even van terugkomen! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 (aangepast) Ok. Ik ga alle comments op deze pagina likken om te kijken hoeveel lachjes ik mag uitdelen. 24 maart 2022 aangepast door AnandRampersad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Ok.. 10 lachjes per dag dus.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Aha! En als je bijvoorbeeld de lachjes bij acharia weghaalt, kan je die dan wel opnieuw ergens anders neerzetten? Werkt dat ook bij lachjes van ouder dan een dag? 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Ik heb zojuist een lachje bij achariya weggehaald en bij jou geplaatst Jas. Dat kan dus.? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 3 minuten geleden, AnandRampersad zei: Ik heb zojuist een lachje bij achariya weggehaald en bij jou geplaatst Jas. Dat kan dus.? Lachen man! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Stiekem lachjes 5 minuten geleden, Jas zei: Aha! En als je bijvoorbeeld de lachjes bij acharia weghaalt, kan je die dan wel opnieuw ergens anders neerzetten? Werkt dat ook bij lachjes van ouder dan een dag? Stiekem lachjes van @Achariyastelen… Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 WAAR ZIJN MIJN LACHJES? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 10 minuten geleden, roastednerd zei: Lachen man! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 2 minuten geleden, Labbers zei: WAAR ZIJN MIJN LACHJES? 1 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 5 minuten geleden, Labbers zei: WAAR ZIJN MIJN LACHJES? ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten