Labbers Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Oh jongons, dit doet mij zo aan dit filmpje denken. Heerlie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 1 uur terug, AnandRampersad zei: Ik heb een penis. Ik wacht even de reacties af. Pics Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 24 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2022 (aangepast) Kopen? 24 maart 2022 aangepast door Arendjan 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 1 uur terug, AnandRampersad zei: Ok.. 10 lachjes per dag dus.. Dankjewel voor het uitzoeken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Zojuist, Arendjan zei: Niet doen, mijn lachjes zijn op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Dankzij outlaw zijn we in één dag al bijna door een halve CdAB. Lekker gewerkt pik Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 20 minuten geleden, DunneDraak zei: Pics Och.. dat zou ik zo graag willen. Dat ik hier mn majestueuze fallus zou mogen plaatsen. Het is werkelijk een kunstwerk door God zelve geschapen en aan mij gegeven. De vorm, lengte en dikte zijn pure perfectie alsmede de graden van de hoek van mijn erecte penis. De lichte kromming lijkt tot in detail door een meester gesmeden. Vrouwen willen vaak alleen maar kijken naar mijn fallus. En zachtjes schrijen van geluk dat ze dit mochten aanschouwen. Maar helaas.... Martin. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Wel meer dan. Één zin. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 4 minuten geleden, Doornroosje zei: Dankjewel voor het uitzoeken. Graag gedaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 2 minuten geleden, AnandRampersad zei: Och.. dat zou ik zo graag willen. Dat ik hier mn majestueuze fallus zou mogen plaatsen. Het is werkelijk een kunstwerk door God zelve geschapen en aan mij gegeven. De vorm, lengte en dikte zijn pure perfectie alsmede de graden van de hoek van mijn erecte penis. De lichte kromming lijkt tot in detail door een meester gesmeden. Vrouwen willen vaak alleen maar kijken naar mijn fallus. En zachtjes schrijen van geluk dat ze dit mochten aanschouwen. Maar helaas.... Martin. En welke nationaliteit zou je je fallus toekennen? Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 8 minuten geleden, DunneDraak zei: En welke nationaliteit zou je je fallus toekennen? Plopsaland 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 3 minuten geleden, AnandRampersad zei: Plopsaland AIVD, kijken jullie mee? Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 @Outlaw-2Het is het lot, alleen onze namen staan in cursief geschreven❤️ Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Outlaw-2 Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Ik heb mij nog nooit zo sterk met iemand vervonden gevoeld. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 (aangepast) 3 uren geleden, Dwaaskaas zei: Tijd dat iemand dit is even een halt toeroept. Ik zal wel even de gebeten hond spelen, want aan The Rock heb je ook vrij weinig in dit soort situaties; The Rock dreigt eventjes met hardhandig optreden, kijkt je vervolgens even boos door een brilletje en gaat vervolgens weer over op de orde van de dag. Zo is het genoeg mensen! LeroyDogg, terug in je mand! En de rest stopt gauw met het voeren van koekjes, want daar raakt het arme beestje helemaal van in de war! The Rock zal even duidelijk zijn dan… 24 maart 2022 aangepast door TheRock IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 9 minuten geleden, TheRock zei: The Rock zal even duidelijk zijn dan… 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Zo het is alweer een uur rustig dankzij de waarschuwing van The Rock. Ga zo door kinders! IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 (aangepast) Jij hebt tijd teveel hè. 24 maart 2022 aangepast door Hardcore_gamer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 9 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Jij hebt tijd teveel hè. Ja ik hoef niet na te blijven op school net als jij? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 7 uren geleden, Mr.Gans zei: Dank jullie wel mensen. Het hoeft niet gezegd te worden, want ik weet het. Die grammatica klopt overigens, en ik weet, dat je domme mensen kan trachten te manipuleren in het denken dat ik mijn grammatica niet ken, maar de intelligente, vaste garde niet. Maar om het te horen is ook leuk. Daarom bedankt. Je komma’s kloppen niet en hier en daar een d/t fout. Ook gebruik je “die” en “dat” regelmatig verkeerd. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 10 uren geleden, LeroyDogg zei: ? ? ? ? ? ? ? ? ? ☺️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ☹️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ☠️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ✋ ? ? ? ? ✌️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ☝️ ? ? ✊ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ✍️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?♀️ ? ?♂️ ?? ?? ?? ?? ?? ?? ? ? ? ? ? ?♀️ ? ?♂️ ? ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?️♀️ ?️ ?️♂️ ?⚕️ ?⚕️ ?⚕️ ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?✈️ ?✈️ ?✈️ ?? ?? ?? ?⚖️ ?⚖️ ?⚖️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ? ? ? ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ? ?? ? ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ? ? ? ?? ?? ?? ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ? ? ? ? ?♀️ ? ?♂️ ? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?♀️ ? ?♂️ ?? ?? ?? ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ? ??? ? ? ?❤️? ? ?❤️? ?❤️? ?❤️?? ? ?❤️?? ?❤️?? ? ??? ??? ???? ???? ???? ??? ??? ???? ???? ???? ??? ??? ???? ???? ???? ?? ??? ?? ??? ??? ?? ??? ?? ??? ??? ? ? ? ? ? ? ☂️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ⛑ ? ? ? ? ?? ?? ?? ✋? ?? ?? ?? ?? ✌? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ☝? ?? ?? ✊? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ✍? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??♀️ ?? ??♂️ ??? ??? ??? ??? ??? ??? ?? ?? ?? ?? ?? ??♀️ ?? ??♂️ ?? ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??⚕️ ??⚕️ ??⚕️ ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??✈️ ??✈️ ??✈️ ??? ??? ??? ??⚖️ ??⚖️ ??⚖️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ?? ?? ?? ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ?? ??? ?? ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ?? ?? ?? ??? ??? ??? ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ?? ?? ?? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??♀️ ?? ??♂️ ??? ??? ??? ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ?? ????? ?? ?? ??♀️ ?? ??♂️ ?? ?? ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ⛹?♀️ ⛹? ⛹?♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ?? ?? ?? ?? ?? ✋? ?? ?? ?? ?? ✌? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ☝? ?? ?? ✊? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ✍? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??♀️ ?? ??♂️ ??? ??? ??? ??? ??? ??? ?? ?? ?? ?? ?? ??♀️ ?? ??♂️ ?? ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??⚕️ ??⚕️ ??⚕️ ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??✈️ ??✈️ ??✈️ ??? ??? ??? ??⚖️ ??⚖️ ??⚖️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ?? ?? ?? ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ?? ??? ?? ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ?? ?? ?? ??? ??? ??? ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ?? ?? ?? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??♀️ ?? ??♂️ ??? ??? ??? ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ?? ????? ?? ?? ??♀️ ?? ??♂️ ?? ?? ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ⛹?♀️ ⛹? ⛹?♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ??♀️ ?? ??♂️ ?? ??? ? ? ? ? ? ? ? ?❄️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ?⬛ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ☘️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ⭐️ ? ✨ ⚡️ ☄️ ? ? ? ? ☀️ ? ⛅️ ? ☁️ ? ? ⛈ ? ? ❄️ ☃️ ⛄️ ? ? ? ? ☔️ ☂️ ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ☕️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?⚽️ ? ? ⚾️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ⛳️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ⛸ ? ? ⛷ ? ? ?️♀️ ?️ ?️♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ⛹️♀️ ⛹️ ⛹️♂️ ? ?♀️ ? ?♂️ ?️♀️ ?️ ?️♂️ ? ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ?♀️ ? ?♂️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?♂️ ?♀️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ♟ ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ✈️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ⛵️ ? ? ? ⛴ ? ⚓️ ? ⛽️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ⛲️ ⛱ ? ? ? ? ⛰ ? ? ? ⛺️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ⛪️ ? ? ? ? ⛩ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?⌚️ ? ? ? ⌨️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ☎️ ? ? ? ? ? ? ? ? ⏱ ⏲ ⏰ ? ⌛️ ⏳ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ⚖️ ? ? ? ? ? ⚒ ? ⛏ ? ? ⚙️ ? ? ⛓ ? ? ? ? ? ? ? ⚔️ ? ? ⚰️ ? ⚱️ ? ? ? ? ? ⚗️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ✉️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ✂️ ? ? ✒️ ? ? ? ✏️ ? ? ? ? ? ?❤️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ❣️ ? ? ? ? ? ? ? ? ☮️ ✝️ ☪️ ? ☸️ ✡️ ? ? ☯️ ☦️ ? ⛎ ♈️ ♉️ ♊️ ♋️ ♌️ ♍️ ♎️ ♏️ ♐️ ♑️ ♒️ ♓️ ? ⚛️ ? ☢️ ☣️ ? ? ? ?️ ? ? ?️ ✴️ ? ? ? ㊙️ ㊗️ ? ? ? ? ?️ ?️ ? ? ?️ ? ❌ ⭕️ ? ⛔️ ? ? ? ? ♨️ ? ? ? ? ? ? ? ❗️ ❕ ❓ ❔ ‼️ ⁉️ ? ? 〽️ ⚠️ ? ? ⚜️ ? ♻️ ✅ ?️ ? ❇️ ✳️ ❎ ? ? Ⓜ️ ? ? ? ? ♿️ ?️ ? ? ?️ ? ? ? ? ? ? ? ⚧ ? ? ? ? ? ? ℹ️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? 0️⃣ 1️⃣ 2️⃣ 3️⃣ 4️⃣ 5️⃣ 6️⃣ 7️⃣ 8️⃣ 9️⃣ ? ? #️⃣ *️⃣ ⏏️ ▶️ ⏸ ⏯ ⏹ ⏺ ⏭ ⏮ ⏩ ⏪ ⏫ ⏬ ◀️ ? ? ➡️ ⬅️ ⬆️ ⬇️ ↗️ ↘️ ↙️ ↖️ ↕️ ↔️ ↪️ ↩️ ⤴️ ⤵️ ? ? ? ? ? ? ? ➕ ➖ ➗ ✖️ ♾ ? ? ™️ ©️ ®️ 〰️ ➰ ➿ ? ? ? ? ? ✔️ ☑️ ? ? ? ? ? ? ? ⚫️ ⚪️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ▪️ ▫️ ◾️ ◽️ ◼️ ◻️ ? ? ? ? ? ? ⬛️ ⬜️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ♠️ ♣️ ♥️ ♦️ ? ? ?️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?✢ ✣ ✤ ✥ ✦ ✧ ★ ☆ ✯ ✡︎ ✩ ✪ ✫ ✬ ✭ ✮ ✶ ✷ ✵ ✸ ✹ → ⇒ ⟹ ⇨ ⇾ ➾ ⇢ ☛ ☞ ➔ ➜ ➙ ➛ ➝ ➞ ♠︎ ♣︎ ♥︎ ♦︎ ♤ ♧ ♡ ♢ ♚ ♛ ♜ ♝ ♞ ♟ ♔ ♕ ♖ ♗ ♘ ♙ ⚀ ⚁ ⚂ ⚃ ⚄ ⚅ ? ⚈ ⚉ ⚆ ⚇ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ??️ ? ? ? ?️? ?️⚧️ ?☠️ ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ??????? ??????? ??????? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? Een leuk en nuttig overzichtje van alle emoji, bedankt voor het delen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 Ik mis alleen de POC in de emoji, zou je die nog willen posten? Dan is het overzicht compleet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 Gewetensvraag: mag je buiten de afgesproken tijden wel lachjes geven in het Bikkeltopic? Posten is uit den boze, maar lachjes? Wie weet het antwoord? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 Zojuist, Doornroosje zei: Gewetensvraag: mag je buiten de afgesproken tijden wel lachjes geven in het Bikkeltopic? Posten is uit den boze, maar lachjes? Wie weet het antwoord? Gezien de inhoud zou je in dat topic sowieso nooit lachjes mogen geven 1 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dwaaskaas Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 12 uren geleden, TheRock zei: The Rock zal even duidelijk zijn dan… Ik, de Chuck Norris van de lage landen, wil even duidelijk maken dat hij gehakt maakt van deze veredelde B-acteur! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten