Ga naar inhoud

Zijn de ps5's snel inj vooraad?


eihooft

Aanbevolen berichten

Dus recentelijk had ik weer de motivatie om te gaan sparen voor een ps5 en dus rond de zomer zou ik er 1tje kunnen halen maar nu zit ik alvast in een telegram groep en bij die groep was vandaag rond 11:00 een paar ps5's in stock rondom Nederlands. en nu vraag ik me echt af, Zijn ze echt zo snel in voorraad? of is het gewoon toeval dat ze in de winkel zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, eihooft zei:

Dus recentelijk had ik weer de motivatie om te gaan sparen voor een ps5 en dus rond de zomer zou ik er 1tje kunnen halen maar nu zit ik alvast in een telegram groep en bij die groep was vandaag rond 11:00 een paar ps5's in stock rondom Nederlands. en nu vraag ik me echt af, Zijn ze echt zo snel in voorraad? of is het gewoon toeval dat ze in de winkel zijn

Het is echt.

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je een ps5 wilt halen moet je op telegram zitten en dan die van powerunlimet volgen of die van een andere site die nog net iets meer winkels pakt. Door telegram is het me gelukt want dan ben je sneller of gewoon vragen bij game mania bellen ofzo https://t.me/laagstalerts deze is goed en deze ook https://t.me/puvoorraadchecker succes het gaat je lukken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnaast als je er 2 volgt is nog slimmer want dan heb je vaak altijd wel een melding als er weer iets is soms klopt het ook niet maar die bods controleren elke minuut volgens mij (als je er een in je winkelmand hebt meteen afrekenen je kan altijd nog anuleren) WANT anders zijn ze al weg helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...