Ga naar inhoud

wat voor boxen moet je kopen


TPpower

Aanbevolen berichten

Hoi ik heb een vraag ik ben al even aan het rond kijken op internet maar ik heb geen idee wat ik moet kopen ik wil namelijk een goeie geluidinstatlatie voor bij de tv met (ps5) En ik wil niet dat het meer dan 100 euro gaat kosten heeft iemand een goede tip voor mij? Het is een gemiddelde ruimte als grote dus het moet wel wat berijk hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, TPpower zei:

Hoi ik heb een vraag ik ben al even aan het rond kijken op internet maar ik heb geen idee wat ik moet kopen ik wil namelijk een goeie geluidinstatlatie voor bij de tv met (ps5) En ik wil niet dat het meer dan 100 euro gaat kosten heeft iemand een goede tip voor mij? Het is een gemiddelde ruimte als grote dus het moet wel wat berijk hebben. 

Voor minder dan €100 is er niet echt veel dat goed klinkt helaas…

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, TPpower zei:

ow oke het hoeft ook niet het best te klinken maar gewoon prima mag ook wel iets meer dan 100 zijn hoor want ik heb er wel wat gezien die rond 100 zitten die er goed uit zien hoeft ook niet al te best maar gewoon prima geluid is goed

Wat heb je gezien voor die prijs?

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon iets bij bol  deze 

GXT 668 Tytan- Soundbar met Subwoofer - Zwart

of deze

Trust GXT 629 Tytan - 2.1 RGB Speaker / Zwart

 

Trust GXT 38 Tytan - 2.1 Subwoofer Speakerset - Zwart

Razer Nommo - 2.0 Gaming Speakers (deze lijken mij niet handig bij tv)

 

Trust GSP-421 | Luidspreker Set | 120 W | Zwart, Rood 

Zijn ongeveer allemaal het zelfde

JBL Quantum Duo - Game Speakers voor PC deze ook maar deze zijn denk ik niet want deze zijn denk ik te klein voor bij tv.

 

Kan jij ook wat goeie dorostruen die je denkt die goed zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het hoeft ook niet heel goed want meer en deel van de tijd speel je toch met headset op het is vooral voor als er vrienden zijn ofzo dat we dan een wat beter geluid hebben dan de tv ook al is dat ook prima gewoon het liefst beetje seround sount dat je weet of dat iemand achter je staat in shooters

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, TPpower zei:

En waarom deze? Omdat deze duurder is of omdat deze beter geluid heeft heeft deze ook seround sound?

Ow ik heb de verkeerde gequote, ik bedoelde de 2.1 set van Logitech! Trust is niet zo’n goed merk.

https://www.bol.com/nl/nl/p/logitech-z333-multimedia-speakers/9200000045726718/?bltgh=jyC04JzCcCWQblMPSxVErA.2_39.42.ProductImage

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...