Ga naar inhoud

CdAB 4 [IV] Gedwongen prostitutie, is ook werk.


DarknessFood

Aanbevolen berichten

  • Reacties 967
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Eh, sorry man. Maar even wat echt advies. Dat ze het examenjaar gebruikt als een excuus om niets met je te hebben is vrijwel debiel. Ik zou zeggen dat ze bang is om jou kwijt te raken wanneer jullie iets zouden hebben en het in de soep mocht lopen. Dus wat H0bbit al zei, ze houdt je aan het lijntje, en geloof me je wilt niet dat een meid je aan het lijntje houdt. Enige tip die ik je kan geven is dat je al het contact met haar verbreekt, voor een week of 2. Met alle contact bedoel ik dus ook op school etc, mocht ze je aanspreken gewoon zeggen dat je druk bent en geen tijd hebt. Post in die week of twee ook niets op jouw Facebook Wall/Twitter/Andere Social meuk dinges. Ookal zegt ze iets via WhatsApp, Twitter, Facebook en al het andere meuk gewoon negeren die hap en ook op "offline" blijven of Facebook, MSN en etc. Klinkt raar, bruut en moeilijk maar het werkt echt. Ding is namelijk dat zij jou dan gaat missen, omdat (neem ik aan) je veel contact met haar hebt dus is ze gewend dat jij er vaak of altijd bent. Pas als ze jou mist gaat ze merken dat ze echt veel voor jou voelt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Not to rain on your parade Wallie maar van negeren raken vrouwen alleen maar onzeker. Waarom denk je dat de Cosmo vol staat met 'hij negeert me wat moet ik nu doen?' Direct zijn is gewoon het beste en als ze geen rela wil omdat ze in dr examenjaar zit dan betekent dat gewoon dat ze gasten wil neuken zodra ze op vakantie gaat met vriendinnen naar Salou of een ander feestoord of niet aan je vast wilt zitten na het examenjaar. Dus direct zijn en niet om dit shit heendraaien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die onzekerheid kun je dus ook gebruiken. Wijven aan de haak slaan is vaak een vies spelletje. Je hebt gelijk over direct zijn, de meeste faggets spelen en doen lief mee en worden "gefriendzoned" (friendzone is dikke stierenpoep als je het mij vraagt, maar toch, kom je erin dan is het puur je eigen schuld) Maar ja, ik neem ook aan dat die meid liever wat negers neukt in de vakantie.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter idee: Ik zorg ervoor dat ik een vriendin krijg die zij niet kent, en dan zorgen dat er heel veel foto's en verhalen op facebook komen waarvan zij denkt 'aw, dat had ik willen zijn' en dan de gereedschapvriendin dumpen maar doen alsof zij mij dumpte en ik dus heel kwetsbaar ben. En dan mag zij me komen 'troosten'. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...