Ga naar inhoud

CdAB 145 [CXLV] kale koppen niet te stoppen


Noatak

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, Arendjan zei:

"Waus gaan" op alcohol? Okay dan.

Dude, dat er kroegen en biertenten omheen stonden betekent niet dat hij ook daadwerkelijk bier heeft gedronken. Je moet wel goed lezen hoor AJ.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Jas zei:

Dude, dat er kroegen en biertenten omheen stonden betekent niet dat hij ook daadwerkelijk bier heeft gedronken. Je moet wel goed lezen hoor AJ.

Nou misschien heeft hij wel heel veel Golden power op. Wie zal het zeggen

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, LeroyDogg zei:

Ik ga niet meer waus, ik drink niet en na 16 jaar blowen en 20 jaar roken doe ik dat ook niet meer. Zondag was mijn 1000e rookvrije dag. Ik word high van de mooie dingen van het leven, f’ing trots op ook??

Gefeliciteerd met niet meer roken! Sigaretten zijn echt naar kutspul.

Wat betreft de alcohol... to each his own. Zo lang je op feestjes maar niet tot in den treure uitlegt dat je "geen alcohol nodig hebt om het gezellig te hebben". Voor mij persoonlijk zijn er weinig dingen die een feestje zo veel verbeteren als een paar glazen spa geel. Het is confronterend en kwetsend om door anderen op mijn sneue persoonlijkheid en problematische drinkgedrag gewezen te worden.

  • Haha 1

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Die negeer-optie is trouwens fenomenaal. Ik ging niet-ingelogd naar het CdAB en vond dat er een beetje een naar sfeertje hing. Vervolgens logde ik in en bleek het ineens reuze-gezellig. Net alsof iedereen hun eerste halve liter opheeft en een stuk vrolijker is.

 

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Avant-La-Lettre zei:

Gefeliciteerd met niet meer roken! Sigaretten zijn echt naar kutspul.

Wat betreft de alcohol... to each his own. Zo lang je op feestjes maar niet tot in den treure uitlegt dat je "geen alcohol nodig hebt om het gezellig te hebben". Voor mij persoonlijk zijn er weinig dingen die een feestje zo veel verbeteren als een paar glazen spa geel. Het is confronterend en kwetsend om door anderen op mijn sneue persoonlijkheid en problematische drinkgedrag gewezen te worden.

Sowieso mag iedereen leven zoals ie wil, drink jij op feestjes? Lekker doen. Rook je? Hier, een aansteker. Nee maar echt, leef en laat leven toch?

  • Like 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Sowieso mag iedereen leven zoals ie wil, drink jij op feestjes? Lekker doen. Rook je? Hier, een aansteker. Nee maar echt, leef en laat leven toch?

Klopt maar daar hoort bij dat je er ook een mening over mag hebben 

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Sowieso mag iedereen leven zoals ie wil, drink jij op feestjes? Lekker doen. Rook je? Hier, een aansteker. Nee maar echt, leef en laat leven toch?

Kritiek op mijn gedrag? 2 jaar lang trollen, lekker laten leven toch?

 

6 minuten geleden, Achariya zei:

Ah als ik dat doe ben ik zuur, goed om te zien hoe hypocriet iedereen hier is. Noted. 

Joah, stomme iedereen he! Zeg het ze! Achariya vs the world!

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Achariya zei:

Ah als ik dat doe ben ik zuur, goed om te zien hoe hypocriet iedereen hier is. Noted. 

Oke ik zal even fatsoenlijk reageren: blijkbaar krijg je de indruk (dat haal ik uit jouw reactie) dat ik een lullige comment plaatste; ikzelf zie dat niet zo. Ik zag jouw comment ook niet als lullig, eerder als cynisch. Mijn bericht is een reactie daarop. Als jij vervolgens reageert met “omg doe nie zo overprikkuld!!!” vraag ik me oprecht af wie hier nou de overprikkelde is, gij of ik?

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Doornroosje zei:

Oke ik zal even fatsoenlijk reageren: blijkbaar krijg je de indruk (dat haal ik uit jouw reactie) dat ik een lullige comment plaatste; ikzelf zie dat niet zo. Ik zag jouw comment ook niet als lullig, eerder als cynisch. Mijn bericht is een reactie daarop. Als jij vervolgens reageert met “omg doe nie zo overprikkuld!!!” vraag ik me oprecht af wie hier nou de overprikkelde is, gij of ik?

Nou jij, lijkt me duidelijk, ik geef alleen aan dat je raar reageert. Dat zou niet meteen moeten betekenen dat ik dan ook meteen geprikkeld ben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Avant-La-Lettre zei:

Wat is Johan Derksen trouwens een sneue oude kneus geworden. Het is voor alle betrokken partijen beter dat VI Vandaag van de buis verdwijnt. En dat zeg ik als trouw VI kijker vanaf het WK in 2010 tot het begin van VI Vandaag (wat ik altijd min of meer een kutprogramma heb gevonden).

Johan Derksen en die andere debielen zijn altijd sneue kneuzen geweest vind ik.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...