DunneDraak Geplaatst: 9 april 2022 Delen Geplaatst: 9 april 2022 Echte mannen gaan sowieso zittend plassen 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 9 april 2022 Delen Geplaatst: 9 april 2022 Ola Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 9 april 2022 Delen Geplaatst: 9 april 2022 Hallo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 9 april 2022 Delen Geplaatst: 9 april 2022 Ik heb 500 euro gewonnen met de kras 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 9 april 2022 Delen Geplaatst: 9 april 2022 1 uur geleden, DunneDraak zei: Ik heb 500 euro gewonnen met de kras Nice, rondje van dunne boys Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 10 april 2022 Delen Geplaatst: 10 april 2022 9 uren geleden, DunneDraak zei: Ik heb 500 euro gewonnen met de kras Brander er vierhonderd in je zak? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 10 april 2022 Delen Geplaatst: 10 april 2022 3 uren geleden, roastednerd zei: Brander er vierhonderd in je zak? Dit forum gaat in de fik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 10 april 2022 Delen Geplaatst: 10 april 2022 1 uur terug, DunneDraak zei: Dit forum gaat in de fik Prima, ik was de kou toch al zat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 10 april 2022 Delen Geplaatst: 10 april 2022 als ik klaar ben met kakken heb ik nooit zin om op de wc te blijven zitten dus dan zet ik mijn ene been op de wasbak en veeg ik mn reet staand af. dat vinnik gwn fijn 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 11 april 2022 Delen Geplaatst: 11 april 2022 11 uren geleden, VerDikkieDik zei: als ik klaar ben met kakken heb ik nooit zin om op de wc te blijven zitten dus dan zet ik mijn ene been op de wasbak en veeg ik mn reet staand af. dat vinnik gwn fijn Ik heb mij laten vertellen dat je anus schoonmaken na het kakken heel erg gay is. 1 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 11 april 2022 Delen Geplaatst: 11 april 2022 46 minuten geleden, Doornroosje zei: Ik heb mij laten vertellen dat je anus schoonmaken na het kakken heel erg gay is. Dat doe ik ook niet hoor. Ik laat de kak uitharden en dan trek ik het er eens in de week in een keer af als een waxstrip. Bijkomend voordeel is dat ik ook lekker haarvrij ben. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 april 2022 Delen Geplaatst: 11 april 2022 12 uren geleden, VerDikkieDik zei: als ik klaar ben met kakken heb ik nooit zin om op de wc te blijven zitten dus dan zet ik mijn ene been op de wasbak en veeg ik mn reet staand af. dat vinnik gwn fijn Dus je veegt je reet al staand in de wasbak? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 11 april 2022 Delen Geplaatst: 11 april 2022 14 uren geleden, VerDikkieDik zei: als ik klaar ben met kakken heb ik nooit zin om op de wc te blijven zitten dus dan zet ik mijn ene been op de wasbak en veeg ik mn reet staand af. dat vinnik gwn fijn Na jaren wikken en wegen heb ik nu eindelijk kunnen concluderen dat je toch echt een psychopaat bent. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 11 april 2022 Delen Geplaatst: 11 april 2022 11 minuten geleden, Arendjan zei: Na jaren wikken en wegen heb ik nu eindelijk kunnen concluderen dat je toch echt een psychopaat bent. Psychaotisch verknipt! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 april 2022 Delen Geplaatst: 11 april 2022 Hé jas ben je lopend vandaag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 11 april 2022 Delen Geplaatst: 11 april 2022 12 uren geleden, DunneDraak zei: Dus je veegt je reet al staand in de wasbak? ja bidet en veegmachine in één! De bidet moet ik nog proberen tho Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 11 april 2022 Delen Geplaatst: 11 april 2022 11 uren geleden, Arendjan zei: Na jaren wikken en wegen heb ik nu eindelijk kunnen concluderen dat je toch echt een psychopaat bent. Dat had je na de comments van toen ik zei dat iemands vader hem gwn zat was ook al kunnen concluderen hoor. Of wie er ook alweer aan dat enge k woord gestorven was. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 11 april 2022 Delen Geplaatst: 11 april 2022 (aangepast) 13 uren geleden, Doornroosje zei: Ik heb mij laten vertellen dat je anus schoonmaken na het kakken heel erg gay is. soms laat ik hem schoonlikken door 'n een of ander homozoontje, mij is verteld dat wanneer je daarna no homo zegt dat het dan gewoon weer oke is. Correctie: een beetje gay is altijd okay. Correctie: no homo. 11 april 2022 aangepast door VerDikkieDik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 11 april 2022 Delen Geplaatst: 11 april 2022 1 uur terug, VerDikkieDik zei: Dat had je na de comments van toen ik zei dat iemands vader hem gwn zat was ook al kunnen concluderen hoor. Of wie er ook alweer aan dat enge k woord gestorven was. Oprecht, die comment zal mij altijd bijblijven, hoe fucked up dat ook is hahaha 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 11 april 2022 Delen Geplaatst: 11 april 2022 Dat je de 2e dag na een avondje feesten nog steeds een kater hebt is een nieuw gegeven voor mij 😵 Hoe was jullie weekend? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 11 april 2022 Delen Geplaatst: 11 april 2022 9 uren geleden, DunneDraak zei: Hé jas ben je lopend vandaag We pastten met z'n tweeën op het paard! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 12 april 2022 Delen Geplaatst: 12 april 2022 2 uren geleden, Reb3nga zei: Dat je de 2e dag na een avondje feesten nog steeds een kater hebt is een nieuw gegeven voor mij 😵 Hoe was jullie weekend? Erg geil 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 12 april 2022 Delen Geplaatst: 12 april 2022 8 uren geleden, Reb3nga zei: Dat je de 2e dag na een avondje feesten nog steeds een kater hebt is een nieuw gegeven voor mij 😵 Hoe was jullie weekend? Wat een vreeswekkend beeld voor de toekomst. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 12 april 2022 Delen Geplaatst: 12 april 2022 9 uren geleden, Reb3nga zei: Dat je de 2e dag na een avondje feesten nog steeds een kater hebt is een nieuw gegeven voor mij 😵 Hoe was jullie weekend? Hopelijk hebben ze in dat bejaardentehuis van je ook een spelcomputer staan. 1 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 12 april 2022 Delen Geplaatst: 12 april 2022 Teveel advocaat gedronken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten