Ga naar inhoud

Het fapvoer topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 6,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Sorry, maar het lijkt me überhaupt echt volslagen onlogisch om jezelf zo op internet te presenteren als je een depressie hebt. En wat als iedereen zegt dat je inderdaad zo lelijk bent? Dat zou veel mensen hier toch van afhouden. En is er bij desbetreffende dame sprake van een depressie? Mijn vriendin houdt ook van positieve aandacht maar die houdt haar (half)naakte lichaam toch alleen gereserveerd voor haar partner.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een eindje hieronder stonden ook foto's van Kate Sullivan, een dom kijkende doos die glimlachend in strakke pakjes gehesen foto's van haarzelf voor de spiegel gaat te maken, denk dat er toch veel meer van dat soort types zijn. Deze heeft ook een vrij strak lijf, dus ik ga er niet vanuit dat ze nou oh zo onzeker is, zeker gezien haar weinig verhullende kledij. Het feit dat ze haar gezicht nooit fotografeert spreekt ook voor mijn eerdere argument dat je liever niet iets op internet plaatst waarvan je denkt dat het negatief beoordeeld zou kunnen worden, of weet je hoe ze er uitziet voor de rest?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me in je argumenten vinden, maar volgens mij onderschat je of begrijp je niet helemaal wat een depressie met een mens kan doen. Ik ben zelf (licht/matig) depressief, maar mensen om mij heen zien niets verkeerds met mij. Neem bijvoorbeeld Stephen Fry; de beste man is bi-polair, maar oogt als een zeer vrolijk, goedlachse individu.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> En alweer grijpt er iemand als ie in het nauw gedreven wordt naar een ad hominem á la ''jij bent autist'' zonder ook maar enige kennis over dit onderwerp te beschikken. Als meerdere mensen het zeggen, dan zal er wel een kern van waarheid in zitten, Ramon, heb je dat nou nog niet door? Ik zit niet de hele dag op fora mijn leven te versleten. Ik ga niet op elk puntje van kritiek of feedback in. Ik reageer niet op elke reactie in elk topic op elk forum. Helaas kunnen we dat van jou niet zeggen. > Je kent haar niet eens en al helemaal het sociaal network niet waar ze dit gepost heeft, dus voordat je een intelligente uitspraak probeert te doen zou ik eerst even wat nader onderzoek doen. Al ken ik iemand niet wil niet zeggen dat ik kan inschatten wat voor een persoon dat is. Ik geef een mening, ik vind haar te mager. Respecteer mijn mening, maar dat kan jij niet. Je bent een betweter en je moet altijd het laatste woord hebben. Het boeit mij overigens niet op wat voor een "sociaal" netwerk zij dit heeft geplaatst, maar bevlek dit topic niet met je rommel. > Je bent een zeer zielig, treurig en zwak mannetje. "zielig treurig en zwak mannetje" is pleonasme.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vol 3. ''No babyface.'' https://31.media.tumblr.com/00a6c8c3ce3794d8c265f8293373691c/tumblr_mh2y18kxud1qctudpo1_500.jpg https://31.media.tumblr.com/94369475ecf54b5c202dbff3f6e0a4a8/tumblr_n17k9cDoqU1qivd1ao3_500.jpg https://24.media.tumblr.com/3f02ca13e1b0fe7cec2b930b159b961e/tumblr_n17k9cDoqU1qivd1ao2_500.jpg http://24.media.tumblr.com/e9feb67e356acabe85762644fff3cae9/tumblr_mz9dx3FAUy1rb4iemo1_1280.jpg https://31.media.tumblr.com/b5ce848ea0efcaf37e7bd7ea53b6691d/tumblr_n1664btjfT1qetn1bo1_500.jpg Morgen ga ik verder. Ik ben dood op, veel te hard gewerkt vandaag. Adieu.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Als meerdere mensen het zeggen, dan zal er wel een kern van waarheid in zitten, Ramon, heb je dat nou nog niet door? Ik zit niet de hele dag op fora mijn leven te versleten. Ik ga niet op elk puntje van kritiek of feedback in. Ik reageer niet op elke reactie in elk topic op elk forum. Helaas kunnen we dat van jou niet zeggen. Het is evident dat de benodigde hersencapaciteit om zoiets überhaupt te kunnen ontbreekt bij Velvet. > Al ken ik iemand niet wil niet zeggen dat ik kan inschatten wat voor een persoon dat is. Ik geef een mening, ik vind haar te mager. Respecteer mijn mening, maar dat kan jij niet. Je bent een betweter en je moet altijd het laatste woord hebben. Het boeit mij overigens niet op wat voor een "sociaal" netwerk zij dit heeft geplaatst, maar bevlek dit topic niet met je rommel. Het is een normale, gezonde vrouw met een gezond en sportief lichaam. Je bewijst wel eens hoe ongeïnformeerd jij eigenlijk bent over het vrouwelijk lichaam.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Het is een normale, gezonde vrouw met een gezond en sportief lichaam. Je bewijst wel eens hoe ongeïnformeerd jij eigenlijk bent over het vrouwelijk lichaam. Heb je niets beter meer in huis jongen? Is de kritiek je teveel? Ga je net als een basisschool jongetje beginnen over dat een ander niet weet hoe het vrouwelijk lichaam in elkaar steekt? Jammer Ramon, zulke dure woorden op zo'n laag niveau. Ik heb een site voor jou www.e-matching.nl, is een dating site, maar alleen voor hogeropgeleiden. Grijp je kans, zoek een vriendin voordat het te laat is. > Het is evident dat de benodigde hersencapaciteit om zoiets überhaupt te kunnen ontbreekt bij Velvet. Om wat te begrijpen? Wat een loze zin. Je maakt hier geen punt of iets. Je zegt dit alleen om het woordje 'evident' van toepassing te brengen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...