haisseM Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 Beste menschen, Sinds vandaag ben ik de trotste eigenaar van een nieuwe Samsung Galaxy S III met een bijbehorend abonement van de provider Hollandse Nieuwe (afgekort HN). Naast 275 belminuten/SMS'jes kwam er ook een GRATIESJ internet bundel van 500mb per maand bij. Als echte Nederlander was ik verkocht bij het woord 'gratis', en vandaar dat ik voor 21,50 per maand gebruik mag maken van de een leuk scala aan mogelijkheden van deze tijd. Toen ik vandaag echter mijn nieuwe telefoon kreeg en een aantal test-telefoontjes/sms'jes verstuurde, wou ik ook even kijken in hoeverre het internet bruikbaar was; NIET blijkt dus. Volgens de site van NH staan er in mijn 'hollandse nieuwe profiel' op hun site een aantal stappen die ik moet volgen/krijg op mijn mobiel, maar op de betreffende plek op de site staat alleen 'je bestelling is in behandeling' en dus geen 3g voor mij. WiFi doet het thuis echter wel gewoon, maar mobielinternet is dus niet beschikbaar. Vandaar mijn vraag of iemand op deze site dezelfde provider heeft of ervaring heeft met Hollandse Nieuwe en dit betreffende probleem. Bij voorbaat dank, Richard Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.