Ga naar inhoud

CdAB 146 [CXLVI] k ben Ashtar. Ik kom om bij je te zijn op dit moment, op deze momenten, deze speciale momenten die nu op je af komen, terwijl al het leven om je heen ontwaakt.


roastednerd

Aanbevolen berichten

56 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Ik ben weer terug in het druilerige Engeland na een weekje Florida. Het hoogtepunt van de (werk)vakantie was het feit dat je in een van de restaurants in het hotel steak & eggs als ontbijt kon krijgen. Steak & eggs als in een 400 gram steak, en eieren. Heb op die dag de lunch maar overgeslagen omdat er geen voedsel meer bij kon.

Ik was vorige week op Houston Airport. Mijn eerste kennismaking met Amerikaanse porties maar ik snap nu wel dat al die mensen zo belachelijk dik zijn.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Avant-La-Lettre zei:

Waarom moeten er per se nieuwe users bij? Ik kom hier eigenlijk alleen om op de hoogte gehouden te worden van de drugsproblemen van @Arendjan, @VerDikkieDik, en @Saeglopur

dankjewel, kunnen we het dan nu eindelijk weer hebben over mijn drugsgebruik? Ik noem het liever geen probleem, want wat je aandacht geeft wordt groter, en ik heb geen probleem dat groter mag maar wel een berg met dr-

 

 

 

kikker4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dokter ajee, ik heb een vraag. Ik heb al de hele nacht en dag last van een droge hoest. Twee weken geleden kreeg ik na een gezellige koningsnacht last van een griepje. Die griep ging echter nooit meer over. Begon met 39,4 graden koorts en veel gesnotter die na twee weken eindelijk weg begint te gaan. Ik moest ook veel hoesten, maar dan vooral veel slijm en groen virus snot. Nu dacht ik dat deze hoest ook op zijn retour zou zijn, komt ie gisteravond gewoon spontaan even keihard terug. Ik hoesten en echt diep hoesten. Denken kut heb ik weer corona, ik wil nog naar een rave deze week. Maar de zelftest is gewoon negatief. Ik voel me verder ook niet zo corona als toen na de vorige rave. Wat heb ik dokter? Heb ik een nieuwe griep? Is de oude écht op zijn retour en zijn dit gewoon de laatste zeer hardnekkige spartelingen van het virus? Heb ik corona of heb ik gewoon keel/longkanker? Ik voelde ook wel opgezette lymfeklieren, maar dat heb ik altijd al gehad.. mijn gewicht is nog even laag als altijd, denk ik. Gister nog wel 5 hot dogs achter elkaar op. Denk je dat het daar aan kan liggen? Het waren wel veel gebakken uitjes. Ik hoest echt de longen uit mijn lijf. Ik weet geen raad dokter, help mij !

aangepast door VerDikkieDik

kikker4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, VerDikkieDik zei:

hey dokter ajee, ik heb een vraag. Ik heb al de hele nacht en dag last van een droge hoest. Twee weken geleden kreeg ik na een gezellige koningsnacht last van een griepje. Die griep ging echter nooit meer over. Begon met 39,4 graden koorts en veel gesnotter die na twee weken eindelijk weg begint te gaan. Ik moest ook veel hoesten, maar dan vooral veel slijm en groen virus snot. Nu dacht ik dat deze hoest ook op zijn retour zou zijn, komt ie gisteravond gewoon spontaan even keihard terug. Ik hoesten en echt diep hoesten. Denken kut heb ik weer corona, ik wil nog naar een rave deze week. Maar de zelftest is gewoon negatief. Ik voel me verder ook niet zo corona als toen na de vorige rave. Wat heb ik dokter? Heb ik een nieuwe griep? Is de oude écht op zijn retour en zijn dit gewoon de laatste zeer hardnekkige spartelingen van het virus? Heb ik corona of heb ik gewoon keel/longkanker? Ik voelde ook wel opgezette lymfeklieren, maar dat heb ik altijd al gehad.. mijn gewicht is nog even laag als altijd, denk ik. Gister nog wel 5 hot dogs achter elkaar op. Denk je dat het daar aan kan liggen? Het waren wel veel gebakken uitjes. Ik hoest echt de longen uit mijn lijf. Ik weet geen raad dokter, help mij !

Stoppen met roken pik

  • Like 1

:classic_cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Arendjan zei:

Ik was vorige week op Houston Airport. Mijn eerste kennismaking met Amerikaanse porties maar ik snap nu wel dat al die mensen zo belachelijk dik zijn.

Amerikanen hebben niet de verwachting dat ze al hun eten op krijgen in een restaurant. Ze hebben de verwachting dat ze eten overhouden, zodat ze het mee naar huis kunnen eten en ze het de volgende dag op kunnen warmen. Als ze al hun eten op krijgen in een restaurant is het slechte boel, want dan moeten ze de dag daarna koken en dat is niet de bedoeling.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, VerDikkieDik zei:

hey dokter ajee, ik heb een vraag. Ik heb al de hele nacht en dag last van een droge hoest. Twee weken geleden kreeg ik na een gezellige koningsnacht last van een griepje. Die griep ging echter nooit meer over. Begon met 39,4 graden koorts en veel gesnotter die na twee weken eindelijk weg begint te gaan. Ik moest ook veel hoesten, maar dan vooral veel slijm en groen virus snot. Nu dacht ik dat deze hoest ook op zijn retour zou zijn, komt ie gisteravond gewoon spontaan even keihard terug. Ik hoesten en echt diep hoesten. Denken kut heb ik weer corona, ik wil nog naar een rave deze week. Maar de zelftest is gewoon negatief. Ik voel me verder ook niet zo corona als toen na de vorige rave. Wat heb ik dokter? Heb ik een nieuwe griep? Is de oude écht op zijn retour en zijn dit gewoon de laatste zeer hardnekkige spartelingen van het virus? Heb ik corona of heb ik gewoon keel/longkanker? Ik voelde ook wel opgezette lymfeklieren, maar dat heb ik altijd al gehad.. mijn gewicht is nog even laag als altijd, denk ik. Gister nog wel 5 hot dogs achter elkaar op. Denk je dat het daar aan kan liggen? Het waren wel veel gebakken uitjes. Ik hoest echt de longen uit mijn lijf. Ik weet geen raad dokter, help mij !

Kan zijn dat het slijmvlies van je keel nog wat kwetsbaar is na je vorige infectie en dat je inmiddels een nieuw virusje te pakken hebt, er waren immers meerdere virussen rond momenteel naast COVID. Kan ook long COVID zijn, je ziet wel vaker dat ondanks dat iemand negatief is wel nog voor langere tijd last heeft van symptomen (je bent dan niet besmettelijk meer). 

Echter jouw leefstijl in ogenschouw nemend denk ik het meest aan aids.

  • Thanks 1
  • Haha 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rook dus wel altijd tijdens reizen. Ben ik een volslagen debiel? Ja. Ben weer gestopt overigens.

  • Like 2

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Amerikanen hebben niet de verwachting dat ze al hun eten op krijgen in een restaurant. Ze hebben de verwachting dat ze eten overhouden, zodat ze het mee naar huis kunnen eten en ze het de volgende dag op kunnen warmen. Als ze al hun eten op krijgen in een restaurant is het slechte boel, want dan moeten ze de dag daarna koken en dat is niet de bedoeling.

Ik ben normaliter niet zo van de generalisaties maar Amerikanen hebben in mijn ervaring de hoogste incidentie mafkezen van alle landen. Heb hele rare figuren ontmoet het afgelopen jaar.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Waarom moeten er per se nieuwe users bij? Ik kom hier eigenlijk alleen om op de hoogte gehouden te worden van de drugsproblemen van @Arendjan, @VerDikkieDik, en @Saeglopur

Wanneer Mario Ket spelen Erik? (Zijn immers een game-forum hé??)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Arendjan zei:

Kan zijn dat het slijmvlies van je keel nog wat kwetsbaar is na je vorige infectie en dat je inmiddels een nieuw virusje te pakken hebt, er waren immers meerdere virussen rond momenteel naast COVID. Kan ook long COVID zijn, je ziet wel vaker dat ondanks dat iemand negatief is wel nog voor langere tijd last heeft van symptomen (je bent dan niet besmettelijk meer). 

Echter jouw leefstijl in ogenschouw nemend denk ik het meest aan aids.

maar dankjewel dokter ajee, ik denk idd een nieuw virusje

kikker4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Arendjan zei:

Ik rook dus wel altijd tijdens reizen. Ben ik een volslagen debiel? Ja. Ben weer gestopt overigens.

Kan je soms roken en daarna gewoon weer stoppen? Heb je dan geen zucht ook? Knap hoor. Ik weet dat ik het iig niet meer hoef te proberen, bang dat ik zo weer aan de sigaretten verslaafd ben.

Vandaag 1025 dagen gestopt.

  • Like 3

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, LeroyDogg zei:

Kan je soms roken en daarna gewoon weer stoppen? Heb je dan geen zucht ook? Knap hoor. Ik weet dat ik het iig niet meer hoef te proberen, bang dat ik zo weer aan de sigaretten verslaafd ben.

Vandaag 1025 dagen gestopt.

Lekker bezig pik!

 

  • Thanks 1

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, LeroyDogg zei:

Kan je soms roken en daarna gewoon weer stoppen? Heb je dan geen zucht ook? Knap hoor. Ik weet dat ik het iig niet meer hoef te proberen, bang dat ik zo weer aan de sigaretten verslaafd ben.

Vandaag 1025 dagen gestopt.

Ik denk omdat ik nooit vast heb gerookt voor langere tijd. Steeds maximaal een maand of twee, en dan kap ik weer. Waarschijnlijk ook omdat ik het affilieer met reizen en het daardoor in Nederland ook totaal niet mis. Had nog een half pakje over toen ik vorige week aankwam, heb het met tegenzin op gemaakt. In Nederland haal ik nog wel regelmatig een pakje als ik uit ga.

 

Lekker bezig Leroy! Veel beter om een nieuwe verslaving te vinden, zoals liefde en PU.nl ?❤️ 

  • Thanks 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Arendjan zei:

Ik denk omdat ik nooit vast heb gerookt voor langere tijd. Steeds maximaal een maand of twee, en dan kap ik weer. Waarschijnlijk ook omdat ik het affilieer met reizen en het daardoor in Nederland ook totaal niet mis. Had nog een half pakje over toen ik vorige week aankwam, heb het met tegenzin op gemaakt. In Nederland haal ik nog wel regelmatig een pakje als ik uit ga.

Dat is ook wel mijn ervaring. Ik heb vooral gerookt bij het uitgaan of borrelen en dan kan je het gewoon wegspoelen met bier. Ook wel een keer tijdens stressvolle tentamenperiodes geprobeerd te roken maar toen voelde ik me zo'n verslaafde asbak dat ik het nooit buiten bierdrinken gedaan heb.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 20 jaar gerookt en 16 jaar geblowd. Eerst gestopt met blowen, want dan had ik iig mn sigaretjes nog. Ik wist niet meer wat mijn eigen gedachtes waren, of die van de Dogg die high was. Ik had ook nergens echt meer een mening over. Nadat ik was gestopt werd ik een ander persoon, vrolijker, ik praatte meer, ik lachte meer en had meer zin in dingen. Mijn vrouw moest echt even wennen, maar was er heel blij mee. Daarna, 4 maanden later, las ik ergens “wil je stoppen met roken? Ga naar blablabla.nl”. Nieuwsgierig ben ik gaan  kijken en begon ik na te denken. Ik wilde toch eigenlijk wel mijn kleinkinderen ooit leren kennen en er zo lang mogelijk voor mijn kids willen zijn. Heb zelf mijn vader gemist van jongs af aan, dus extra motivatie.

Makkelijk? Fuck nee.

Moeite waard? Best choice ever.

  • Like 4

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed van je Leroy.

Mijn pa was ook fervent roker. Hij rookte zware Van Nelle tabak en liet mij vaak de shaggies draaien. Hoewel dat misschien heel raar of onverantwoord klinkt, heb ik leuke herinneringen eraan. 

Zelf heb ik nooit gerookt maar ben ik altijd omringd geweest door rokers (en nu nog steeds). Maar ik weet niet, ik vind roken eigenlijk nogal vies. 

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Doornroosje zei:

Goed van je Leroy.

Mijn pa was ook fervent roker. Hij rookte zware Van Nelle tabak en liet mij vaak de shaggies draaien. Hoewel dat misschien heel raar of onverantwoord klinkt, heb ik leuke herinneringen eraan. 

Zelf heb ik nooit gerookt maar ben ik altijd omringd geweest door rokers (en nu nog steeds). Maar ik weet niet, ik vind roken eigenlijk nogal vies. 

Blij dat je roken vies vindt. Is ook zo eigenlijk. De “lekkere” peuken zijn eigenlijk hoogstens 3, in de ochtend na de koffie en na de maaltijden. Als je roken sowieso vies vindt is dat een zegen, ze maken het zo verleidelijk, makkelijk en verslavend dat het eigenlijk gewoon een misdaad is. En ik begrijp zeker dat je mooie herinneringen eraan hebt!❤️

  • Like 2

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Blij dat je roken vies vindt. Is ook zo eigenlijk. De “lekkere” peuken zijn eigenlijk hoogstens 3, in de ochtend na de koffie en na de maaltijden. Als je roken sowieso vies vindt is dat een zegen, ze maken het zo verleidelijk, makkelijk en verslavend dat het eigenlijk gewoon een misdaad is. En ik begrijp zeker dat je mooie herinneringen eraan hebt!❤️

Ze moeten het gewoon net als in Australië doen. Pakje kost daar $50. Houdt als snel veel mensen tegen. Zeker om ermee te beginnen.

  • Like 1

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Doornroosje zei:

Goed van je Leroy.

Mijn pa was ook fervent roker. Hij rookte zware Van Nelle tabak en liet mij vaak de shaggies draaien. Hoewel dat misschien heel raar of onverantwoord klinkt, heb ik leuke herinneringen eraan. 

 

Herkenbaar, als wij vroeger met de auto op vakantie gingen dan rookte mijn pa gewon de shaggies in de auto. Mijn ma draaide de peuken als hij reed. 

Ik begon met roken in de laatste klas van de basisschool, pakje peuken uit de automaat trekken voor 5 piek. Mijn dochter zit nu op die leeftijd, eigenlijk te gek voor woorden. Heel andere tijd zeg maar.

Ik rook vooral "s weekends als ik een biertje drink. Maar aangezien zowat iedereen in mijn vriendengroep rookt is het makkelijk om eentje mee te roken. Helemaal stoppen is in dat opzicht ook best lastig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

9 minuten geleden, Reb3nga zei:

Herkenbaar, als wij vroeger met de auto op vakantie gingen dan rookte mijn pa gewon de shaggies in de auto. Mijn ma draaide de peuken als hij reed. 

Ik begon met roken in de laatste klas van de basisschool, pakje peuken uit de automaat trekken voor 5 piek. Mijn dochter zit nu op die leeftijd, eigenlijk te gek voor woorden. Heel andere tijd zeg maar.

Ik rook vooral "s weekends als ik een biertje drink. Maar aangezien zowat iedereen in mijn vriendengroep rookt is het makkelijk om eentje mee te roken. Helemaal stoppen is in dat opzicht ook best lastig. 

Ja dat lijkt mij ook lastig. Omdat ik er nooit aan begonnen ben voel ik ook geen verleiding als mijn omgeving rookt, wel soms ergernis als ik dan óf alleen in de kroeg op de jassen moet passen óf ook maar in de klerekou ga staan haha.

Maar denk denk dat de transitie van dagelijks roken naar gezelligheids roken in ieder geval al een positief effect heeft op de portemonnee!

  • Like 1
  • Confused 1

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...